تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

توقیف هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از دارایی سوداگران مرگ

  • کد خبر : 14513
  • 15 بهمن 1398 - 12:42
توقیف هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از دارایی سوداگران مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، جزئیات عملیات شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان را تشریح کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” محمد مسعود زاهدیان ” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بندرعباس اظهار داشت : با اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان بزرگترین شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در جنوب کشور شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود : اعضای این شبکه به صورت خانوادگی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشته و در سال حدود ۳ تن هروئین و شیشه از کشور های افغانستان و پاکستان به صورت سازمان یافته و بسیار پیچیده به کشور قاچاق و در استان هرمزگان و استان های همجوار و کشورهای خلیج فارس به فروش می رسانند.

سردار زاهدیان تصریح کرد: اعضای این شبکه با خرید و فروش موادمخدر دارای ثروت و اموال نامشروعی بوده و از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار بوده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد : با اقدامات شبانه روزی پلیس ۷ تن از اعضای این شبکه بین المللی دستگیر و تاکنون ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد، ۵۳ واحد ساختمان و مستغلات ،۶۱کیلوگرم طلا و جواهرات و۴۳دستگاه انواع خودروهای ایرانی و خارجی از اعضای شبکه به ارزشی بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال شناسایی و توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.