تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

تهیه و عرضه مصالح ساختمانی فاقد کیفیت و غیر استاندارد ممنوع است

  • کد خبر : 10470
  • 21 مهر 1398 - 9:33
تهیه و عرضه مصالح ساختمانی فاقد کیفیت و غیر استاندارد ممنوع است

مصالح فروشی ها باید مصالح مربوطه را با نظم و ترتیب خاصی در واحد صنفی نگهداری کنند و از اشغال پیاده رو مقابل مجموعه خودداری کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس با همراهی مهندس باقرزاده مدیرکل اداره استاندارد استان، نرگس غلامپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، آقای جمال زاده نماینده تعزایرات حکومتی استان و آقای کوهگرد رئیس اتحادیه مصالح و آهن آلات شهرستان بندرعباس در ادامه نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان بندرعباس از تعدادی مصالح فروشی بازدید بعمل آورد.

فرماندار بندرعباس در این بازدید ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به ضرورت کمک ارتقا کیفیت ساختمانهای شهرستان و حساسیت مصالح عرضه شده در زمینه ساخت و ساز مسکن و کیفیت مسکن، لذا بازدید از تعدادی واحد های عرضه مصالح ساختمانی انجام گرفت و به واحدهای صنفی که دارای مشکل بودند در محل تذکرات لازم داده شد و از واحدهای صنفی که وضعیت مناسبی داشتند تشکر بعمل آمد.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: به منظور کمک به استحکام ساختمان های سطح شهرستان و با توجه به شرایط آب و هوایی استان، همه مصالح فروشی ها با پیگیری اتحادیه مربوطه از تهیه، نگهداری، عرضه و پذیرش سفارش مصالح فاقد هویت و بی کیفیت و فاقد استاندار لازم خودداری نمایند و چنانچه در بازدیدهای بعدی که به صورت مستمر و نامنظم انجام می شود، خلاف این موضوع مشاهده گردد پروانه واحد مزبور توسط اتحادیه مربوطه لغو خواهد گردید و از ادامه فعالیت آن واحد جلوگیری بعمل می آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: مصالح مربوطه باید با نظم و ترتیب خاصی در واحد صنفی نگهداری شود به گونه ای که سبب مخلوط شدن مصالح با یکدیگر نگردد و محل نگهداری آنها باید به صورتی باشد که در اثر حرارت یا رطوبت یا تداخل مصالح با مشکل مواجه نشود و هنگام فروش مصالح باید به خریداران فاکتور ارائه داده شود.

فرماندار بندرعباس گفت: از هر گونه سد معبر و چیدن مصالح در بیرون از کارگاه و انبار مربوطه خودداری شود و محل کارگاه باید مرتب و منظم باشد و همچنین واحدهای تولیدی استان نیز از تولید هرگونه محصول فاقد کیفیت و غیراستاندارد خودداری کنند و اداره کل استاندارد نظارت و بازدید لازم را در این خصوص بعمل آورد. عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: عرضه و تهیه مصالح ساختمانی فاقد کیفیت و غیراستاندارد چه در خارج از استان و چه در درون استان ممنوع است و بازرسی اتحادیه باید برخوردهای لازم را با آنان داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.