تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

تلاش دشمن برای عقب نگه داشتن ملت ایران است

  • کد خبر : 3327
  • 10 خرداد 1398 - 17:27
تلاش دشمن برای عقب نگه داشتن ملت ایران است

سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس اظهار داشت: این تحریم‌ها، محاصره اقتصادی و ایجاد اجماع به اصلاح جهانی بین دولت‌های خائن بخشی از کار استکبار جهانی است و آنچه آن را در سینه‌های کثیف شأن دارند به مراتب خطرناک‌تر از بیانشان است.

به گزارش هرمزگان امروز ، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز همه تلاش و توان دشمن برای شکست و عقب نگه داشتن ملت ایران و جهان اسلام است.به نقل از گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی روز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در بندرعباس افزود: دراین راه برای رسیدن به نقشه شوم شیطانی خود از هیچ کوششی علیه ملت مقاوم ایران فروگذار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: از دهان، زبان، قلم، چهره پلید و امضای پای تعهدات دشمن علیه ایران شرارت می بارد و جز ضربه زدن به دین، فرهنگ، مکتب، نسل، کشور و ملت ما کار دیگری ندارند.

وی بیان داشت: از دیگر آرزوی پلید و خبیث دشمن اینست که مسلمانان همیشه در رنج و مشقت و تحریم باشند و همه مردم برای فشارهای شرارت آمیزشان از کمبودها رنج ببرند.

سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس اظهار داشت: این تحریم‌ها، محاصره اقتصادی و ایجاد اجماع به اصلاح جهانی بین دولت‌های خائن بخشی از کار استکبار جهانی است و آنچه آن را در سینه‌های کثیف شأن دارند به مراتب خطرناک‌تر از بیانشان است.

آیت الله حسینی خراسانی یادآور شد: همه باید عبرت بگیرند با چنین عنصر خبیث و پلیدی مذاکره آن هم به نیت خیرخواهانه برای ملت ایران، خیال خامی بیش نیست و گفت و گو با چنین دشمنی، اشتباه است.

وی تصری: کرد همه باید بدانیم مذاکره سایه جنگ را از سر این کشور برطرف نکرده و نمی‌کند بلکه آنچه سایه ننگین و شوم جنگ را از این ملت دفع کرده، توان رزمی و نظامی نیروهای مسلح، مقاومت و صلابت این ملت و حرکت پشت سر رهبری انقلاب است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز آمریکایی‌ها ناوهای خود را به خیال اینکه برای جنگ آماده هستند، به سوی ما اعزام می‌کنند، تاکید کرد: تا زمانی که ملت قدرتمند و بیدار با قوای مسلحانه و رهبری شجاع و دلیر داریم، هرگز جنگ نمی‌شود و دشمن غلط می‌کند که آغازگر جنگ باشد.

آیت الله حسینی خراسانی ابراز داشت: آنچه امروز ملت ایران را سرافزار می‌کند و ناوهای دشمن را به سخره گرفته‌اند، همت، ایمان و دلاورمردی ملت ایران است و خدمت به این ملت خدمت به اهل بیت (ع) و مایه خشنودی خداست.

روز جهانی قدس، فریاد رسای حق خواهان به حمایت از مظلومان است

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روز جهانی قدس، روز مظلوم و روزِ فریادِ رسای حق خواهان به حمایت از مظلوم و مظلومان و ابراز نفرت علیه ظالمان و ستمگران است.

آیت الله حسینی خراسانی حسینی خراسانی افزود: امام خمینی (ره) بنای عظیم روز قدس را احیا کردند، رهبر فرزانه انقلاب آن را ادامه داده و ملت همیشه سرافراز و بزرگ ایران از آن حمایت کردند.

وی تصریح کرد: اکنون ۴۰ سال است که همواره روز جمعه پایان ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، همه حق جویان و حق خواهان فریاد حمایت از مظلومان و فلسطینیان و فریاد برائت بیزاری از ستم و ستمگران به اشغالگران سرزمین قدس سر می‌دهند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: طبق سخن صریح قرآن سرسخت‌ترین و سنگدل‌ترین دشمن مسلمانان جهان، یهود است و دشمن شناسی از نگاه قرآن این است که ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان بدانند هرگز نباید به آنهایی که با شما دشمنی دارند به عنوان دوست و تکیه گاه مورد اعتماد خود قرار دهید.

وی خطاب به مسؤولان، دولتمردان و کارگزاران نظام گفت: ما برای موفقیت شما که خادم این ملت هستید دعا می‌کنیم اما مطالبه مان این است تا می‌توانید به این ملت خدمت کنید و قدردان این ملت باشید.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در پایان با قدرانی از حضور باشکوه مردم هرمزگان در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم شهر بندرعباس با این گرمای طاقت فرسا با دهان روزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه آمده‌اند تا بار دیگر برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نابودی استکبار جهانی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.