تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

تقوا تنها راه مصون ماندن جامعه از تهاجم فرهنگی دشمنان است

  • کد خبر : 6364
  • 12 مرداد 1398 - 10:37
تقوا تنها راه مصون ماندن جامعه از تهاجم فرهنگی دشمنان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: تقوا سپر محکمی است که مؤمنان را در برابر حوادث روز جامعه و بسیاری از آسیب ها بیمه می کند.

به گزارش هرمزگان امروز، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه یکی از آسیب هایی که جامعه را تهدید می کند شایعه سازی و شایعه پراکنی در فضای مجازی است گفت:شایعه سازی از سوی دشمن و با هدف ایجاد جنگ روانی بین مسلمانان است.
تقوا تنها راه مصون ماندن جامعه از تهاجم فرهنگی دشمنان
خطیب جمعه بندرعباس افزود: امروز فضای مجازی بخشی از حقیقت زندگی همه ماست و نباید این فضا را رها و دست کم گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: مجلس شورای اسلامی و نهادهای قانون گذار، ساز و کار مناسب و محکمی در زمینه جرایم فضای مجازی تدوین و برنامه ریزی کنند.
وی همچنین به ۱۴ مردادروز حقوق بشر اسلامی اشاره کردوافزود: ما این روز را برای مقابله با حقوق بشر غربی و آمریکایی انتخاب کردیم تا دنیا بداند که اسلام نیازی به دیگر حقوق ها ندارد و خود حقوق جامع و کاملی دارد.
تقوا تنها راه مصون ماندن جامعه از تهاجم فرهنگی دشمنان
نماینده ولی فقیه وامام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر غربی و امریکایی ره آوردی جز کشتار وجنگ برای ملتها نداشته اند خاطر نشان کرد گفتمان سازی حقوق بشر اسلامی با هدف گسترش آن و افشاگری حقوق بشر غربی دو وظیفه و رسالت امروز مسلمانان است.
وی به رشادت دلیر مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران و فرزندان این استان در توقیف کشتی انگلیسی در خلیج فارس اشاره کردو گفت: این رسوایی تا ابد در پرونده انگلیس خواهد ماند.
تقوا تنها راه مصون ماندن جامعه از تهاجم فرهنگی دشمنان
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به یکم ذی حجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: زنان و مردان جامعه اسلامی با الگوپذیری از این دو بنده خالص خدا به یکدیگر کمک کنند و پشتیبان همدیگر در عبور از مشکلات باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.