تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

تقدیر امام جمعه بندرعباس از رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

  • کد خبر : 14137
  • 02 بهمن 1398 - 12:11
تقدیر امام جمعه بندرعباس از رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

درگردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی هرمزگان، سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به عنوان یکی از دستگاههای برتر در امر اقامه نماز شد

به گزارش هرمزگان امروز: درگردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی هرمزگان که با حضور حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و ناجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد، سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به عنوان یکی از دستگاههای برتر در امر اقامه نماز شد.

براساس ارزیابی های بعمل آمده در سال ۹۷ در حوزه اقامه نماز و ترویج و اعتلا فرهنگ نماز و نمازخوانی ، سازمان جهادکشاورزی هرمزگان توانست رتبه برتر را کسب کند که با اهدا لوح تقدیر از علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان قدردانی شد.

در این لوح تقدیر که به امضای فریدون همتی استاندار هرمزگان ، عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و حجت الاسلام والمسلین ایرج امیری سرپرست ستاد اقامه نماز استان هرمزگان رسیده، آمده است:

“نماز از مهمترین سفارش های انبیاء و از بارزترین مصادیق عبادت است ، نماز گویاترین جلوه های خدامحوری ، دین باوری و ولایت پذیری در جامعه است . ارزش گذاری به نماز نشانه ایمان و دلیل عشق و علاقه به منویات است

ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز با تشکیل هیاتهای ارزیابی به بررسی فعالیت دستگاههای اجرایی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز پرداخته و بر اساس رای این هیات، عملکرد سال ۹۷ ، سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان را شایسته تقدیر ویژه می داند.

این موفقیت را به جنابعالی و اعضاء محترم شورای اقامه نماز آن دستگاه تبریک گفته ، امیدواریم تلاش های بعمل آمده مرضی خداوند قرار گیرد .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.