تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

تقدیر از تأمین‌اجتماعی هرمزگان به عنوان دستگاه برگزیده در بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی

  • کد خبر : 8556
  • 23 شهریور 1398 - 8:51
تقدیر از تأمین‌اجتماعی هرمزگان به عنوان دستگاه برگزیده در بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی

در ارزیابی عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در قالب بیست و دومین جشنواره استانی شهید رجائی، اداره کل تأمین‌اجتماعی موفق به اخذ رتبه برتر در شاخص های عمومی شد.

به گزارش هرمزگان امروز، در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر بیست و دومین جشنواره استانی شهید رجایی که ظهر روز پنج شنبه ۲۱ شهریورماه ۹۸ در سالن شرکت ملی گاز بندرعباس برگزار شد، اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد و با کسب ۱۰۰درصد امتیاز شاخص های عمومی، جایگاه برتر را در بین بیش از یکصد دستگاه در قالب ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ کسب کرد.

بر همین اساس و طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، استاندار، رییس کل دادگستری، رییس و اعضای مجمع نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از مقامات ارشد استان، از “سید فاضل حیدری بلوکی” مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان با اهداء لوح و تندیسی ویژه، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

صالح دریانورد” رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان طی سخنانی خدمات رسانی شایسته به بیش از ۹۸۰هزار نفر هرمزگانی و اجرای طرح های ارایه خدمات غیرحضوری به منظور تحقق دولت الکترونیک را از جمله دلایل انتخاب و قرار گرفتن نام این دستگاه در فهرست برترین های جشنواره عنوان کرد.

در متن لوح اهدایی به مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان که به امضای”فریدون همتی” استاندار و رییس ستاد برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی شهید رجایی رسیده، چنین آمده است:
ازآنجایی که در پرتو تلاش های ارزشمند حضرتعالی و همکاران ، از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی انتخاب گردیده اید ، لازم می دانم این موفقیت رابه آن جناب و مجموعه کارکنان دستگاه تبریک عرض نموده واز اقدامات اثر گذار شما در گسترش سطح کمی و کیفی خدمات ، زیر ساخت ها و نهایتا افزایش رضایتمندی عمومی قدردانی نمایم.
درپایان امیدوارم با استعانت از خداوند منان درسال رونق تولید با تلاش بیشتر زمینه افزایش اعتماد عمومی از طریق ارتقای فرهنگ سازمانی ، شفافیت اداری وتوسعه دولت الکترونیک بیش از پیش فراهم آورید.”

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.