تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در هفته جاری

  • کد خبر : 15127
  • 10 اسفند 1398 - 10:40
تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در هفته جاری

استاندار هرمزگان گفت: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و با توجه به اعلام تفویض اختیار این موضوع به استانداران، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان هرمزگان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر فریدون همتی، عنوان کرد: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و با توجه به اعلام تفویض اختیار این موضوع به استانداران، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان هرمزگان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.
وی ادامه داد: تعدادی از کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر ادارات اقدام کنند.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.
وی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت نکات بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن تلاش کنند.
همتی از مردم استان خواست که همچنان ضمن رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی برای پیشگیری از بیماری کرونا، از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری نمایند.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.