تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تعیین تکلیف پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی

  • کد خبر : 7550
  • 28 مرداد 1398 - 10:13
تعیین تکلیف پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال، مدیران بانک ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی را تعیین تکلیف نمایند.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از بخش تولید، خاطرنشان کرد: با همراهی مجموعه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حمایت از بخش تولید صورت پذیرفته است که نیازمند تقویت بیش از پیش است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های عامل باید تسریع شده و مدیران عامل بانک‌ها با افزایش نظارت ها، روند پرداخت تسهیلات را سرعت بخشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیران عامل بانک‌های استان اگر در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با موانع و مشکلات روبرو هستند موانع مورد نظر را به کارگروه منعکس تا با اتخاذ تدابیر مناسب مرتفع گردد.

حیدری تصریح کرد: پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی با سرعت عمل مناسب از سوی بانک‌های عامل در هرمزگان تعیین تکلیف گردد تا سهم استان از محل تسهیلات رفع موانع تولید و اشتغالزایی به طور کامل جذب گردد.

وی اظهار داشت: تسهیلاتی که در راستای حمایت از بخش تولید و اشتغالزایی پرداخت می گردد متعلق به بیت المال است و باید با نظارت مناسب در محل مورد نظر خود صرف گردد و آثار اجرای طرح ها در جامعه ملموس باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.