تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

تشدید مراقبت‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا

  • کد خبر : 15370
  • 25 اسفند 1398 - 11:41
تشدید مراقبت‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا

استاندار هرمزگان با اشاره به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار نفر در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان مورد کنترل و غربالگری قرار گرفته اند.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار نفر در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان مورد کنترل و غربالگری قرار گرفته اند که از این تعداد ۱۷۴ مورد مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شده که به بیمارستان ها و مراکز درمانی معرفی یا به شهر خودشان بازگشت داده شده‌اند.
وی ادامه داد: ضدعفونی اماکن عمومی در استان به ویژه در شهرها به طور شبانه‌روزی ادامه دارد و حدود ۵۳۶ مکان عمومی در سطح استان طی شبانه روز ۲ الی ۳ بار برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.
استاندار هرمزگان بر لزوم رعایت اصول و نکات بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و در پیش بودن تعطیلات نوروز از مردم می‌خواهیم به طور جدی به توصیه ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری توجه کنند.
همتی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی از تاثیرگذاری بسیار زیادی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برخوردار است و باید هر چه بیشتر در این زمینه فرهنگ سازی و ترویج آموزش عمومی صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم رفتار مناسبی را در رعایت اصول بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرضروری داشته‌اند و از آنها می‌خواهیم همچنان به این موارد برای حفظ سلامتی خود و دیگران توجه کنند.
استاندار هرمزگان یادآور شد: برای مقابله با ویروس کرونا هیچ گردشگری از جمله در ایام تعطیلات نوروز در استان هرمزگان پذیرفته نمی‌شود و خدماتی نیز به گردشگران ارائه نخواهد شد.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.