تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

تحول اجرای طرح بزرگ صنعتی پترو پالایش شرق هرمزگان

  • کد خبر : 12554
  • 20 آذر 1398 - 10:13
تحول اجرای طرح بزرگ صنعتی پترو پالایش شرق هرمزگان

اجرای طرح بزرگ صنعتی پترو پالایش در سواحل مکران، شرق هرمزگان را متحول می کند.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر ایرج حیدری در جلسه مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت اجرای طرح پترو پالایش در سواحل مکران، عنوان کرد: پروژه پترو پالایش از طرح های بزرگ صنعتی استان است که زمینه ساز تحولات بزرگی در سواحل مکران به ویژه شهرستان جاسک خواهد شد.

وی در همین رابطه گفت: با توجه به اهمیت طرح پترو پالایش کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به استقرار زیرساخت ها همزمان با اجرای پروژه در حوزه های مختلف اقدام نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: با توجه به رشد چشمگیر جمعیت در شرق استان با اجرای طرح های بزرگ صنعتی نظیر پترو پالایش، دانشگاه ها، آموزش و پرورش و اداره کل فنی و حرفه‌ای تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه های مختلف را دنبال کنند.

حیدری با تاکید بر احداث بیمارستان تخصصی توسط بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان تخصصی توسط بخش خصوصی در هرمزگان یک ضرورت برای استان است و از اجرای چنین طرح هایی استقبال می گردد و کلیه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان و دانشگاه علوم پزشکی استان موانع پیش روی اجرای این طرح را رفع کنند.

وی در همین رابطه گفت: احداث بیمارستان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران در شرق و غرب هرمزگان برای ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

حیدری افزود: اقدامات مهم سرمایه‌گذاری که در حوزه های مختلف صنعتی، تولیدی ، کشاورزی، گردشگری و بهداشت و درمان در مناطق مختلف استان در حال اجراست حاصل تلاش ها و پیگیری های استاندار محترم استان برای جذب سرمایه‌گذاری ها و رفع موانع پیش روی فعالان این بخش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: استانداری هرمزگان از اجرای طرح های بازآفرینی شهری توسط وزارت راه و شهرسازی در بافت های فرسوده استان هرمزگان حمایت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.