تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

تجلیل از بانوان موفق و نخبه هرمزگان بدون انتشار نام و تصویر!/ افکار عمومی جزئیات را میخواهد آقای مدیرکل!

  • کد خبر : 5540
  • 24 تیر 1398 - 14:15
تجلیل از بانوان موفق و نخبه هرمزگان بدون انتشار نام و تصویر!/ افکار عمومی جزئیات را میخواهد آقای مدیرکل!

اگر افکار عمومی بخواهند بدانند چه افرادی ، با چه شاخصه هایی و یا چه مستنداتی به عنوان بانوی موفق و نخبه استان معرفی شده اند متاسفانه هیچ راهی برای این موضوع وجود ندارد و این موارد را صرفا آقای مدیرکل باید بداند و مردم نیاز نیست بدانند که چرا به ۱۸ بانوی هرمزگانی عنوان بانوی نخبه و موفق داده اند.


به گزارش هرمزگان امروز هنوز شائبه های انتخاب جوان برتر استان هرمزگان توسط مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان شفاف سازی نشده است که متاسفانه چند روز پیش شاهد برگزاری مراسم تجلیل از دختران برتر استان هرمزگان بودیم ، مراسمی که نه تصویر و نه جزئیاتی از افراد برتر شده توسط میزبان این جشنواره منتشر شده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان صرفا با انتشار یک خبر کاملا معمولی به این جشنواره ی استانی پرداخته و تنها در این خبر عنوان کرده که در این آئین ۱۸ نفراز بانوان موفق و نخبه استان در شاخص های مختلف بمناسبت دهه کرامت تجلیل و تقدیر بعمل آمد!

حال اینکه اگر افکار عمومی بخواهند بدانند چه افرادی ، با چه شاخصه هایی و یا چه مستنداتی به عنوان بانوی موفق و نخبه استان معرفی شده اند متاسفانه هیچ راهی برای این موضوع وجود ندارد و این موارد را صرفا آقای مدیرکل باید بداند و مردم نیاز نیست بدانند که چرا به ۱۸ بانوی هرمزگانی عنوان بانوی نخبه و موفق داده اند.

قصد نداریم تلاش و موفقیت هیچ کدام از بانوان که در این جشنواره این مقام را کسب کرده اند را زیر سوال ببریم ، بلکه معتقدیم همین بانوان نیز تمایل دارند بدانند در رقابت با چه افرادی به عنوان برتر شناخته شده اند.

اما متاسفانه این جشنواره نیز مانند جشنواره ی جوان برتر شائبه هایی به همراه داشت و متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان از اشتباه خود در جشنواره جوان برتر هیچ تجربه ای کسب نکرد و باز هم هیچ گونه اطلاع رسانی مناسب و درخور شان برای فراخوان این همایش انجام نداده ، به گونه ای که خیلی از بانوان شاخص استان هرمزگان در تماس ها و پیام های مکرر به هرمزگان امروز گلایه کرده اند که اصلا در جریان برگزاری این رویداد نبودند.

هرچند هرمزگان امروز معتقد است فراخوان این جشنواره بسیار مطلوبتر از جشنواره جوان برتر استان هرمزگان بود اما همچنان معتقدیم برای اهدای چنین مقام هایی به جوانان باید تلاش بیشتری در فراخوان به کار برده شود.

پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز با ارسال ۵ نامه ی مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان خواهان شفاف سازی شائبه های انتخاب جوانان برتر استان هرمزگان بوده است که متاسفانه این اداره و مدیرکل محترم این اداره تا امروز زیر بار شفاف سازی نرفته اند و هیچ گونه مستنداتی که انتخاب جوانان برتر استان هرمزگان از روی شایستگی ها بوده نه تنها به این پایگاه اطلاع رسانی ارسال نکرده بلکه در ارائه مدارک و مستندات غیرمحرمانه به این رسانه و حتی مصاحبه با این رسانه سر باز می زند.

جشنواره ی بانوان موفق و نخبه استان هرمزگان نیز همان حواشی را به همراه دارد و هرمزگان امروز خواهان شفاف سازی فرم داوری ، اسامی منتخبان و رزومه های آنها ، تعداد شرکت کنندگان و خلاصه ی رزومه های آنها و اسناد تبلیغات فراخوان را می نماید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.