تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

تاکید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان به دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا در صنایع ساختمانی و نفت و گاز

  • کد خبر : 22647
  • 07 آبان 1399 - 11:57
تاکید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان به دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا در صنایع ساختمانی و نفت و گاز
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه صیانت از نیروی کار با ارتقا سطح سلامت ازاولویت های بنگاههای اقتصادی استان در شرایط کرونا است، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شرکتها و کارخانجات استان بویژه در صنایع ساختمانی و نفت و گاز تاکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز:”هادی ابراهیمی” در نشست با روسای واحدهای کار و خدمات اشتغال مناطق ویژه استان افزود: به دلیل تردد زیاد در این مناطق و وجود کمپ های کارگری باید برنامه های پیشگیرانه و نظارت در این مناطق افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بنگاهها، نیازمند همکاری دستگاههای متولی هستیم، اظهارداشت: در راستای نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کارگاههای استان و لزوم حفظ و صیانت از نیروی کار، بازرسی از بنگاههای استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان کارو بازرسی های درون کارگاهی توسط خانه های بهداشت کارگری در حال انجام است.

ابراهیمی از برگزاری وبینار آموزشی با همکاری این اداره کل و دانشگاه علوم پزشکی برای مسوولان ایمنی و مسئولان خانه های بهداشت کارگری، اجرای گشت های مشترک بازرسی در سطح استان و نظارت های مشترک، منسجم و ادامه دار بعنوان برنامه های پیشگیرانه در جهت شیوع ویروس کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نام برد.

“کیامرث برخورداری” مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان تعداد خانه های بهداشت کارگری استان را ۴۴ مورد ذکر و اضافه کرد: نظارتهای درون کارگاهی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط خانه های بهداشت کارگری در حال انجام است و طی نامه نگاری برای شرکتها و بنگاههای استان، ۲۲۴ نفر از مسوولان ایمنی و خانه های بهداشت کارگری بعنوان مدیران عالی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت مستقیم دارند.

در این نشست کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان نیز پیشنهاداتی برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در محیط های کارگری ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22647
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.