تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6

تاکید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان بر افزایش توسعه کمی و کیفی بخش تعاون در شهرستانها

  • کد خبر : 16528
  • 06 اردیبهشت 1399 - 8:10
تاکید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان بر افزایش توسعه کمی و کیفی بخش تعاون در شهرستانها
مدیرکل تعاون و کار هرمزگان برحسابرسی از تعاونی ها، تهیه بانک اطلاعاتی، تعیین تکلیف تعاونی های مسکن مهر، افزایش سهم بخش تعاون در شهرستانها, تشکیل تعاونی بر اساس ظرفیت هر شهرستان تاکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از بخش تعاون بعنوان یکی از اولویت های این اداره کل نام برد و بر توسعه کمی و کیفی بخش تعاون در شهرستانها تاکید کرد.”هادی ابراهیمی” در نشست شورای اداری این اداره کل در سال جاری افزود: خلاقیت و نوآوری برای تعاونی ها یک الزام است و استفاده از ظرفیت شهرستانها و ارتباط با نهادهای تصمیم گیرنده در راستای ایجاد تحول کمی و کیفی توسط روسای شهرستانها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی برحسابرسی از تعاونی ها، تهیه بانک اطلاعاتی، تعیین تکلیف تعاونی های مسکن مهر، افزایش سهم بخش تعاون در شهرستانها, تشکیل تعاونی بر اساس ظرفیت هر شهرستان تاکید کرد.

ابراهیمی در ادامه بر نظارت کامل و مستمر بر طرحهای اشتغالزای استان و رفع موانع پیش رو, جذب تسهیلات اشتغال روستایی با اولویت تکمیل زنجیره ارزش, بازار فروش و توجه به بخش خدمات و گردشگری, بازرسی های مستمر و رعایت پروتکل های بهداشتی در بنگاههای اقتصادی بمنظور صیانت از نیروی کار, ایجاد گشتهای مشترک بازرسان کار با کارشناسان مراکز بهداشت در شهرستانها, اجرای کمیته های حفاظت فنی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل, نیازسنجی بازار کار بر حوزه تسهیلات اشتغال روستایی, توجه به آموزشهای بازار کار و اطلاع از وضعیت بنگاههای اقتصادی و جلوگیری از تعدیل کارگران تاکید کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت ها و مشکلات ناشی از شرایط اقتصادی و تحریم هایی که بر کشور حاکم است, باید با تعیین اهداف و استراتژی در جهت رسیدن به اهداف تلاش کرد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=16528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.