تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4

بیش از هفت هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی هرمزگان

  • کد خبر : 15192
  • 14 اسفند 1398 - 10:06
بیش از هفت هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی هرمزگان

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ۱۲ روز از طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ بیش از هفت هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی بعمل آوردند.

به گزارش هرمزگان امروز: خلیل قاسمی اظهار داشت: این بازرسی‌ها در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ به منظور پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح‌ نظارتی ویژه نوروز۹۹ صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در۱۰ روز گذشته از طرح نظارتی ویژه نوروز ۷ هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی‌‌ از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام شده است که تعداد ۴۷۷ پرونده تخلف به ارزش بیش ازچهار میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال تشکیل و پرونده‌‌های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت واصله مردمی در بخش مشارکت‌های مردمی ستاد خبری نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعداد ۳۵۰ مورد گزارش از سوی مردم بصورت تلفنی و از طریق سامانه ۱۲۴ سطح استان دریافت کرده است.

وی افزود: بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و عدم ارائه فاکتور بوده که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است

قاسمی در پایان تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.