تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در استان آغازبه کارکرد

  • کد خبر : 12430
  • 17 آذر 1398 - 11:48
بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در استان آغازبه کارکرد

این نمایشگاه با حضوردانشگاهها، صنایع مراکز رشد و فناورودستگاههای اجرایی استان هرمزگان با شعار پژوهش اثربخش ، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید از ۱۶آلغایت ۲۱آذرماه به کار خود ادامه می دهد، دراین نمایشگاه اداره کل محیط زیست استان هرمزگان به ارائه فعالیت های پزوهشی خود می پردازد

به گزارش هرمزگان امروز :  بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان هرمزگان با حضور ۳۳غرفه فعال می باشد. در این نمایشگاه صنایع با ۴ غرفه، دستگاه‌های اجرایی با ۹ غرفه و دانشگاه‌ها، مراکز رشد و واحدهای فناور با ۲۰ غرفه حضور دارند.


این نمایشگاه که در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی بصیرت دانشگاه هرمزگان با حضور ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مرادی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و روسای دانشگاه های استان افتتاح شد.


در این نمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان به ارائه الویت های پژوهشی بخش محیط زیست طبیعی (خشکی ودریا) والویت های پژوهشی بخش محیط زیست انسانی (خشکی ودریا) ومعرفی مرکز سنجش وامورآزمایشگاهها واهداف واهم فعالیتهای آن مرکزو ارائه اقداماتی همچون انجام  پروژه ها وطرح های زیست محیطی توسط این  اداره کل ویا با همکاری مراکزدانشگاهی می پردازد.


در اولین روز از این نمایشگاه معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان ، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، برخی از مدیران دستگاههای اجرایی استان ، اساتید و پزوهشگران ضمن بازدید از غرفه این اداره کل با مهندس مسیحی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان به تبادل نظروگفتگو پرداختند.


گفتنی است :  این نمایشگاه از امروز ۱۶آذرماه تا ۲۱ آذرماه ۹۸ از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.