تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

بیانیه سازمان جهادکشاورزی جهت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 14944
  • 01 اسفند 1398 - 10:09
بیانیه سازمان جهادکشاورزی جهت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی

سازمان جهادکشاورزی هرمزگان جهت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش هرمزگان امروز:  متن بیانیه این سازمان جهت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

در حالی قدم به عرصه یازدهمین دور از انتخابات مجلس میگذاریم که نگرانی‌ و دغدغه مردم را جهت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح درک می‌کنیم. مردم شریف ایران عزیز شما حق دارید در قبال سرنوشت‌تان حساس و پیگیر باشید. نتیجه انتخابات پیش رو بی تردید می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی در شروع چهل ساله دوم انقلابی را فراهم نماید و زمینه ساز انتخاباتی با افزایش مشارکت باشد تا سرنوشت این مردم و آینده فرزندانمان را رقم بزند.

انتخابات سراسری دوم اسفند ماه در حقیقت، جلوه‌گاه تلاش بی‌وقفه مردم و حاکمیت برای اقتدار نظام در عملگرایی به ارتقاء معیشت، رفاه و منزلت اجتماعی یکایک مردمانمان خواهد بود .

با اتکاء به بیانات خردمندانه و ارزشمند مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که همواره در تنگنا‌های فکری با ارائه دیدگاههای پدرانه، ارزنده و راهگشای خود تکلیف آحاد مردم را مشخص مینمایند؛ ضمن لبیک گویی به منویات معظم له و همسو با دولت خدمتگزار؛ برای تحقق و عینیت بخشیدن به امر اثرگذاری آرای تک تک افراد جامعه در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ دفاع از هویت ملی و ممانعت از دخالت نابجای عوامل استکباری دشمن در تصمیم گیری های داخلی کشور؛ این بار نیز با حضوری پرشور و کثیر پای صندوق‌های رأی در اقصی نقاط میهن حاضر شده و با علم و یقین، اصلح ‌ترین کاندیدا‌های خود را که افرادی متخصص و متعهد بوده و دغدغه ی حفظ تمامیت ارضی این مرز و بوم، آبادانی، رفاه و پیشرفت را برای مردم ایران دارند به خانه ملت گسیل خواهند داشت تا با استعانت از خرد جمعی و اتخاذ تصمیمات به هنگام و صحیح، سرنوشت مردم نجیب و قدرشناس خود را به مطلوب‌ترین شکل رقم بزنند.

وعده دیدار خانواده بزرگ جهادکشاورزی اعم از مسئولان، کشاورزان و سایر مردم در خلق این حماسه حضور، جمعه دوم اسفند -حوزه های اخذ رأی 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.