تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

بهسازی محلات دارای بافت فرسوده موجب افزایش رفاه وآسایش مردم

  • کد خبر : 12526
  • 19 آذر 1398 - 10:21
بهسازی محلات دارای بافت فرسوده موجب افزایش رفاه وآسایش مردم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه مشارکت اجتماعی مردم نقش موثری در تسریع ساماندهی محله چاهستانی ها دارد، گفت: مشارکت اجتماعی مردم به بهبود روند توسعه کار ساماندهی محله چاهستانی ها کمک خواهد کرد و باید زمینه این مشارکت فراهم شود.

به گزارش هرمزگان امروز: رضا مدرس در جلسه بررسی ساماندهی محله چاهستانی های بندرعباس، افزود: بهسازی و نوسازی محلات دارای بافت فرسوده موجب افزایش رفاه و آسایش مردم ساکن در این محلات خواهد شد و نیاز است به شکلی کار کنیم که این طرح پیشرفت مطلوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: برنامه بازآفرینی بافت‌های فرسوده با نگاه محله محوری در حوزه تامین خدمات روبنایی و زیربنایی، نوسازی مسکن و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: در حال حاضر تمرکز اصلی بر روی نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی های بندرعباس با توجه به وسعت این منطقه قرار دارد و در نظر داریم تا در این زمینه کاری نمونه را در سطح کشور انجام دهیم.

مدرس اضافه کرد: خوشبختانه اختیارات مناسبی از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان هرمزگان تفکیک شده تا بتوانیم طرح بازآفرینی و نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی ها را به شکل مناسبی اجرا و آن را به الگویی برای سایر محلات تبدیل نماییم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تفویض اختیارات، هیئت اجرایی بازآفرینی شهری و نوسازی بافت های فرسوده در هرمزگان تشکیل شد که به صورت جدی نوسازی بافت‌های فرسوده را در استان و به ویژه در شهر بندرعباس پیگیری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.