تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
9

بهزیستی در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت کاهش آسیب ها و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه

  • کد خبر : 5465
  • 24 تیر 1398 - 9:38
بهزیستی در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت کاهش آسیب ها و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: مجموعه بهزیستی با شفافیت، توانمند سازی، ارتقاء سلامت اجتماعی و با بهره گیری مناسب از امکانات و تجربیات بخش های غیردولتی و توسعه خرد جمعی توانسته است در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت کاهش آسیب ها و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه گام بر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، نازنین شیبانی در نشست با مدیرکل و جمعی ازمعاونین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با بیان این مطلب که سازمان بهزیستی از جمله نهادهای حمایتی است که در زمینه پیشگیری از انواع آسیب ها و توانبخشی در سطح جامعه حضوری فعال دارد، عنوان کرد: امیدواریم در سایه همت و تلاش همه دست اندرکاران، بتوانیم با همیاری و مشارکت اجتماعی شاهد جامعه ای سالم و مطلوب باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: مجموعه بهزیستی با شفافیت، توانمند سازی، ارتقاء سلامت اجتماعی و با بهره گیری مناسب از امکانات و تجربیات بخش های غیردولتی و توسعه خرد جمعی توانسته است در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت کاهش آسیب ها و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه گام بر دارد.
وی افزود: سازمان بهزیستی با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر، اصلاح و ارشاد ناسازگاران و آسیب دیدگان اجتماعی، نگهداری و مراقبت و توانبخشی معلولان، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر، گام های بلندی برداشته است.
شیبانی در این نشست ضمن تبریک بمناسبت هفته بهزیستی از تمامی مدیران، کارشناسان و مددکاران بهزیستی که رسالتی سنگین و حرفه ای را بر عهده گرفته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.