تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

بهره برداری از۲۵ طرح هادی روستایی در هفته دولت در هرمزگان

  • کد خبر : 896
  • 08 شهریور 1395 - 11:21
بهره برداری از۲۵ طرح هادی روستایی در هفته دولت در هرمزگان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان از واگذاری ۱۲هزارو۵۸۹ قطعه زمین به روستاییان سراسر استان از دیگر اقدامات این اداره کل طی این مدت مذکور خبرداد و افزود: اهدای ۱۱هزارو۶۹۴ جلد سند شهری و روستایی و تهیه و بازنگری ۵۵۸ طرح هادی روستایی برگ زرین دیگری از تلاشهای دولتمردان تدبیر امید در این راستاست که روند صدور اسناد اماکن روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به میزانی که امکان ثبت داشته باشد، هر ساله انجام می‌شود.

به گزارش هرمزگان تودی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان از افتتاح ۲۵ طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۳هزار و ۳۳۲میلیون ریال درهفته خبرداد .حامد ذاکری با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌در ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل شده است.

وی با اشاره به مهمترین اهداف و عملکردی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در راستای انجام رسالت عظیم خود در دولت تدبیر و امید حاصل کرده است ، گفت :از ابتدای سال دولت تدبیر و امید می توان به اجرای ۱۱۲ طرح هادی روستایی در استان اشاره کرد.

ذاکری همچنین از واگذاری ۱۲هزارو۵۸۹ قطعه زمین به روستاییان سراسر استان از دیگر اقدامات این اداره کل طی این مدت مذکور خبرداد و افزود: اهدای ۱۱هزارو۶۹۴ جلد سند شهری و روستایی و تهیه و بازنگری ۵۵۸ طرح هادی روستایی برگ زرین دیگری از تلاشهای دولتمردان تدبیر امید در این راستاست که روند صدور اسناد اماکن روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به میزانی که امکان ثبت داشته باشد، هر ساله انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع یک‌هزار و ۷۳۰ پارچه آبادی در استان هرمزگان یک‌هزار و ۲۷۷ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند که برابر برنامه پنجم توسعه باید دارای مطالعه طرح هادی باشند یادآورشد: تسطیح۲۰۸۷ هکتار زمین و آماده سازی۱۳۶۰ هکتار از اراضی در ۱۶۸ روستای استان نمونه دیگری از تلاش های دولت تدبیر وامید است.

ذاکری به بازسازی ۴۶۷۸ واحد مسکونی در مناطق سانحه دیده استان (بشاگرد ، بستک ، حاجی آباد) اشاره وخاطرنشان کرد: در بحث زلزله بشاگرد وبستک تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت شد.

وی در پایان از اتمام عملیات ۴۹۸۶ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبرداد وگفت دولت عزم خود را برای اجرای طرح ها در بخش بنیاد مسکن بیش از پیش جزم کرده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.