تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

بهره‌مندی ۱۳۴۱ مددجو هرمزگانی از آموزش‌های فنی و مهارتی

  • کد خبر : 9892
  • 09 مهر 1398 - 10:41
بهره‌مندی ۱۳۴۱ مددجو هرمزگانی از آموزش‌های فنی و مهارتی

طی شش‌ماهه نخست امسال، یک هزار و ۳۴۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان از آموزش‌های فنی و مهارت‌های شغلی بهره‌مند شدند.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا خسروانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: آموزش‌ مهارت‌های شغلی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل و درآمد پایدار و مشارکت آن‌ها در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

خسروانی گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال، یک هزار و ۳۴۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان از آموزش‌های فنی و مهارت‌های شغلی بهره‌مند شدند که مبلغ ۲۳۵ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد برای ارائه این خدمت اختصاص داده‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها ۱۰۷ نفر در بخش کشاورزی، ۳۴۱ نفر در بخش دام‌پروری، ۲۴۷ نفر در زمینه صنعت و معدن، ۵۴۸ نفر در صنایع‌دستی و ۹۸ نفر در بخش خدمات آموزش دیده‌اندکه ۹۳۹ نفر از آن ها زن و ۴۰۲ نفر مرد بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در مهارت‌آموزی مددجویان دارد و مددجویان با کسب مهارت‌های شغلی می‌توانند وارد بازار کارشده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه این نهاد با ایجاد بانک اطلاعاتی نیازهای شغلی بازار کار، طرح‌های اشتغال مددجویی را در بخش‌های مختلف با بهره‌گیری از آموزش‌های فنی و کاربردی هدایت و مدیریت می‌کند، افزود: در کنار مهارت‌آموزی برای مددجویان مستعد اشتغال، استعداد سنجی، نظارت فنی بر طرح‌های اشتغال ایجادشده و بازار سازی و بازاریابی فروش محصولات از مؤلفه‌های مهم در پایدارسازی طرح‌های اشتغال برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.