تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

بهره‌برداری از پروژه ۲۲۴ واحدی تعاونی مسکن مهر درخت سبز بندرعباس همزمان با افتتاح ۳۲۲ طرح تعاونی سراسر کشور

  • کد خبر : 14932
  • 30 بهمن 1398 - 14:15
بهره‌برداری از پروژه ۲۲۴ واحدی تعاونی مسکن مهر درخت سبز بندرعباس همزمان با افتتاح ۳۲۲ طرح تعاونی سراسر کشور

همزمان با آئین افتتاح ۳۲۲ پروژه بخش تعاون در کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ارتباط ویدئویی، دو طرح تعاونی در هرمزگان نیز با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی سازی فراساحل تشریح و افتتاح شد.

به گزارش هرمزگان امروز: معاون اول رئیس جمهور در حاشیه افتتاح ۳۲۲ طرح تعاونی سراسر کشور گفت: هرمزگان با توجه به پتانسیل های مختلف بویژه بخش دریا، ظرفیت بالایی برای توسعه تعاونی های دریا محور دارد.
اسحاق جهانگیری افزود: وجود سواحل خلیج فارس و جزایر استراتژیک، مجتمع کشتی سازی و ساخت و تعمیرات کشتی، صید و صیادی و گردشگری در استان هرمزگان که یک زنجیره کامل را تشکیل می دهند، می تواند اقتصاد کشور را متحول کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:  تشریح طرح تعاونی شناور پشتیبانی صید و صیادی پارس صدف یک و افتتاح پروژه ۲۲۴ واحدی تعاونی مسکن مهر درخت سبز بندرعباس از جمله این طرحها است.
هادی ابراهیمی ، میزان سرمایه گذاری پروژه مسکن مهر درخت سبز را ۲۲۴ میلیارد ریال و شناور پشتیبان صید و صیادی پارس صدف را ۷۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.
وی اظهارداشت: تعاونی مسکن درخت سبز در دو فاز قبلی ۵۸۰ فاز را به متقاضیان تحویل داده است.
ابراهیمی گفت: شناور پشتیبانی صید و صیادی پارس صدف یک نیز با هدف پشتیبانی از شناورهای صید ماهی، جمع آوری و نگهداری ماهی و رساندن سوخت و آب شیرین و ملزومات به شناورهای صیادی و  خلیج فارس، دریای عمان، اقیانوس هند در  مجتمع کشتی سازی  فراساحل ساخته شده است که تا پایان سال با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.
قابل ذکر است این کشتی به طول ۶۲ متر و عرض ۱۱ متر ظرفیت حمل ۴۵۰ تن آبزی، ۵۰۰ تن سوخت و ۳۵۰ تن آب را دارد.
میران اشتغالزایی این شناور پشتیبان ۷۵ نفر است.
برای اولین بار طراحی این شناور به صورت ۱۰۰ درصد در داخل کشور انجام و بیشتر تجهیزات شناور نیز از شرکتهای داخلی تامین شده است.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.