تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

بزرگراه کهنوج ـ بندرعباس ‌مسدود شد

  • کد خبر : 7781
  • 03 شهریور 1398 - 11:13
بزرگراه کهنوج ـ بندرعباس ‌مسدود شد

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان از مسدود بودن قسمتی از بزرگراه کهنوج – بندرعباس تا ساعت ۱۸ امروز خبر داد و گفت: رانندگان می‌توانند از مسیر انحرافی ایجاد شده برای تردد استفاده کنند.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از تسنیم، مسعود جمیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران از مسدود بودن محور بزرگراهی کهنوج-بندرعباس در مسیر بازگشت از سمت بندرعباس از ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه سوم شهریور خبر داد و اظهار داشت: به جهت انجام عملیات کارگاهی در محور بزرگراهی کهنوج به بندرعباس در محل کارخانه مجتمع تیتانیوم کهنوج یکی از مسیرهای این بزرگراه توسط عوامل راهداری مسدود شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات فنی و عبور تاسیسات توسط شرکت تیتانیوم کهنوج در این مسیر افزود: مسدود بودن این مسیر و محددویت تردد تا ساعت ۱۸ عصر امروز به جهت تامین بیشتر امنیت رانندگان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: از رانندگان درخواست می‌شود با توجه به ایمن‌سازی محل عملیات فنی مذکور، در این محل قبل از رسیدن به مجتمع تیتانیوم کهنوج سرعت مطمئنه را رعایت و به علامت‌های اخباری نصب شده در محور دقت کنند.

وی با بیان اینکه مسیر انحرافی برای تردد خودروها توسط راهداری کهنوج ایجاد شده است افزود: به جهت حجم تردد در این محور از رانندگان تقاضا داریم تا پایان این عملیات همکاری لازم را با راهداران و عوامل مستقر در محل داشته باشند تا محور در ساعت مقرر اعلام شده بازگشایی شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.