تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

برگزاری چهارمین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان هرمزگان

  • کد خبر : 13128
  • 02 دی 1398 - 10:22
برگزاری چهارمین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان هرمزگان

چهارمین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل وباحضور معاونین ،روسای ادارات و مسئولین ستادی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: محمودرضاامیاری مدیر کل ورزش وجوانان در چهارمین جلسه شورای اداری اظهار داشت: توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی یکی از موضوعات مهم است و جزءاولویت های استان می باشد.

وی افزود:برای توسعه ورشد ورزش استان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه می شود.

امیاری با اشاره به اینکه استعدادیابی در اولویت کاری ما قرارردارد ادامه داد:برگزاری المپیاد استعدادیابی فرصت بسیار بکر برای جوانان با استعداد در رشته های مختلف ورزشی می باشد که می توانند دیده شوند و استعداد آن ها بروز گردد.

وی در خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان بیان داشت:همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستنداز تمامی مجموعه های ورزشی ،باشگاههای شهرستان خود به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایید.

امیاری خاطر نشان کرد: برای ایجاد نشاط و سلامتی دربین کارمندان،ورزش کارکنان را در شهرستان ها هم فعال نمایید واز ظرفیت خیرین برای گسترش و همگانی شدن ورزش استفاده نمائید.

مدیرکل ورزش وجوانان اظهارکرد: همه باید باهم همکاری داشته باشیم و با کمک هم برای ارتقای ورزش استان و توسعه فضاهای ورزشی دراستان تلاش نماییم.

گفتنی است :درادامه مسئولین ستادی و روسای شهرستان ها نظرات و پیشنهادات و عملکرد خود را در حوزه ورزش وجوانان استان بیان وبرنامه های پیشرو خودرا به حاضرین اعلام نمودند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.