تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

برگزاری نشست فصلی مدیران تعاون سراسر کشور در بندرعباس

  • کد خبر : 12081
  • 07 آذر 1398 - 11:19
برگزاری نشست فصلی مدیران تعاون سراسر کشور در بندرعباس

نشست فصلی مدیران تعاون سراسر کشور به میزبانی بندرعباس و با حضور کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، مدیران کل حوزه تعاون وزارت، مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استانهای جنوب کشور و مدیران حوزه تعاون استانهای سراسر کشور در سالن کنفرانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز:  در این نشست، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند تعاونی‌های کشور خبر داد و بر لزوم همکاری استان‌ها برای بهره‌گیری بیشتر از این سامانه تاکید کرد.
محمد کبیری افزود: بمنظور توسعه شفافیت در بخش تعاون، سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور بر اساس یک نظام خودکنترلی اعضا، بر روی فعالیت‌های هیئت‌مدیره و مدیران عامل نظارت دارد و می‌تواند زمینه جذب سرمایه خرد مردمی را مجدداً در بخش تعاون ایجاد کند.

وی اضافه کرد: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور برای همه مردم در دسترس است و با مراجعه به سایت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مردم و تعاون گران می تواند کارهای خود را انجام دهند.

به گفته ی کبیری، هدف از راه اندازی سامانه این است که مردم و کسانی که خواهان تشکیل تعاونی هستند دیگر به وزارتخانه و اداره کل ها مراجعه نکنند و همه امور از طریق آن انجام شود.

معاون امور تعاون ورارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ادامه به دنبال تدوین نقشه راهی هستیم که بتوانیم منویات مقام معظم رهبری که در دیدارشان با کارآفرینان و تعاون‌گران مطرح کردند را دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: اتفاقات خوبی را در یک سال گذشته در بخش تعاون با کمک همکاران رقم زده ایم و ان‌شاالله امروز هم با رویکرد توسعه شفافیت و نوآوری به منظور افزایش اعتماد عمومی به بخش تعاون، شبکه سازی زنجیره های تعاون و ایجاد بستر مناسب در تعاونی ها برای جذب سرمایه های خرد مردمی، کار را با سرعت بیشتری دنبال خواهیم کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در این همایش گفت: هرمزگان ۲هزار و ۸۹۵ تعاونی فعال در زمینه های مختلف در ۱۴ بخش دارد.

” هادی ابراهیمی” افزود: شهرستان بندرعباس با دارا بودن ۹۸۴ تعاونی، بیشترین تعداد تعاونی ها را در استان دارد و بیشترین تعداد تعاونی های استان در بخش کشاورزی فعالیت می کنند.

وی در خصوص نشست فصلی مدیران تعاون سراسر کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد، گفت: این نشست در راستای تبیین نقشه راه تعاون در یک سال آینده و ارائه برنامه‌هایی که برای فعال کردن بخش‌های مختلف تعاون در کشور و استان داریم برگزار می‌شود که با پنل‌های مختلف و صحبت‌های مدیران تعاون سراسر کشور در انتهای این نشست به نقشه راهی خواهیم رسید تا مشخص شود در سال آینده بخش تعاون در کجا و چه بخشی از حوزه اقتصادی قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.