تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

برگزاری نشست بررسی عملکرد شش ماهه برنامه راهبردی

  • کد خبر : 9426
  • 03 مهر 1398 - 10:27
برگزاری نشست بررسی عملکرد شش ماهه برنامه راهبردی

نشست بررسی عملکرد شش ماهه برنامه راهبردی اداره کل ثبت احوال با حضور مدیرکل و کارکنان ستاد در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش هرمزگان امروز: نشست بررسی عملکرد شش ماهه برنامه راهبردی اداره کل ثبت احوال استان با حضور مدیر کل ،معاونین و کارشناسان مرتبط در سالن کنفرانس اداره کل ثبت احوال استان برگزار گردید.

در این نشست داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان ضمن تاکید بر اهمیت اجرای دقیق برنامه راهبردی اذعان داشت: برنامه راهبردی سازمان ثبت احوال کشور همچون نقشه راهی روند انجام کار را برای ادارات تبیین نموده و اجرای دقیق و بدون نقص آن ضروری است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولین فعالیت ها و برنامه ها باید نسبت به اجرای دقیق و به موقع فعالیت های مربوطه اهتمام ورزیده و روند انجام کار و صحت و سقم ان را از طریق کارشناس مرتبط در سازمان پیگیر شوند.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان همچنین خاطر نشان کرد: مسئول هر فعالیت باید در قبال انجام دقیق و کامل فعالیت مسئولیت پذیر باشد و معاونین و مسئول پایش نیز روند انجام کار و مستندات مرتبط را مورد بررسی قرار دهند تا هیچ نقصی وجود نداشته باشد.

وی همچنین بر لزوم بارگذاری مستندات در تاریخ اول تا پنچم هر ماه تاکید نمود و اظهار داشت: مسئول هر فعالیت علاوه بر بارگذاری مستندات در موعد مقرر ضروری است تائیدیه انجام صحیح و بدون نقص فعالیت مذکور از کارشناس مرتبط در سازمان دریافت نماید .

در این نشست مسئول پایش ضمن قرائت جز به جز برنامه راهبردی گزارشی در خصوص برنامه های انجام شده به مدیرکل محترم ارائه دادند و امتیازات کسب شده مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.