تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

برگزاری صبحانه ای با طعم لبخند در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

  • کد خبر : 12865
  • 26 آذر 1398 - 10:54
برگزاری صبحانه ای با طعم لبخند در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

سومین بازارچه غذا با عنوان «صبحانه ای با طعم لبخند» در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و به همت بنیاد رویش برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز:  «خلج طهرانی» در حاشیه این مراسم برگزاری رویدادهای خیرخواهانه را سبب ایجاد برکت بیشتر درصنایع استان دانست و گفت: عمل به مسئولیت های اجتماعی گامی در راستای ادای دین به جوامع محلی است.
وی ذی نفعان اصلی صنایع استان را مردم دریادل هرمزگان عنوان کرد و بیان داشت: امیدوارم به سهم خود بتوانیم خدمت گذار این مردم مهربان باشیم.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افزود: اگر چه به عنوان بنگاهی اقتصادی وظیفه ی تولید و ایجاد رونق اقتصادی را بر عهده داریم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نامی ماندگار از منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در اذهان عمومی به یادگار بماند و رویداد بازارچه غذا نیز با همین نیت برگزار شد.
«عبدالرضا نادری پور» مدیر بنیاد رویش نیز در ادامه در این باره گفت: یکی از مهمترین راه های کسب درآمد بنیاد رویش، طراحی و اجرای برنامه های خلاقانه به منظور جلب مشارکت های عمومی است و به همین منظور واحد جلب مشارکت ها تصمیم به برگزاری برنامه هایی با عنوان چاشت (صبحانه ای با طعم لبخند) با هدف جذب درآمد، معرفی بنیاد، جذب همیار و ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه را دارد.
وی ضمن تقدیر از اقدام منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس افزود: بنیاد رویش برای این‌که هر چه سریع‌تر به این اهداف نزدیک شود نیازمند استقبال و مشارکت سازمان‌ها، ادارات و شرکت های خصوصی و دولتی است.
گفتنی است بنیاد رویش با هدف حمایت ازدانش آموزان مستعد کم برخوردار  استان هرمزگان و خانواده‌هایشان فارغ از  هر کیش، آیین و ملیتی  و با هدف کمک به ساختن آینده‌ای روشن برای این دانش آموزان از سال ۱۳۹۴ با دریافت مجوز از طریق سازمان بهزیستی با عنوان موسسه رویش، لبخند و زندگی، در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و به صورت رسمی چهار سال از فعالیت آن می گذرد.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.