تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

برگزاری ششمین جلسه کمیته ذیل ستاد ساماندهی جوانان

  • کد خبر : 12276
  • 14 آذر 1398 - 9:34
برگزاری ششمین جلسه کمیته ذیل ستاد ساماندهی جوانان

ششمین جلسه کمیته ذیل ستادساماندهی با موضوع آسیب های اجتماعی به ریاست عامری معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل و با حضور سایر اعضاء در سالن اجتماعات اداره کل برگزارگردید.

به گزارش هرمزگان امروز:  مجتبی عامری معاون فرهنگی وساماندهی امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان اظهارداشت:موضوع آسیب های اجتماعی از مسائل بسیار مهم برای جوانان است و همه دستگاهها با همکاری هم باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه تلاش کنند و برنامه ریزی صحیح انجام دهند.

وی افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید آموزش هایی متناسب با جنسیت،سن و اقشار مختلف جامعه ارائه دهیم که نیازمند کمک همه دستگاهها هستیم.

معاونت فرهنگی وامور جوانان بیان نمود: آسیب های اجتماعی در جامعه فعلی ما انواع مختلفی از جمله اعتیاد،خودکشی،طلاق،انحرافات جنسی،سرقت و آسیب های نوپدید شبکه های مجازی می باشد که در این فرصت بوجود آمده قصد داریم در مورد آسیب های فضای مجازی چاره جویی نماییم.

عامری تصریح کرد: امروزه دنیای رایانه هویت یابی و هویت جویی نسل جوان را تا جایی در ابعاد فکری و اخلاقی تحت تاثیر قرار داده که آسیب های اجتماعی رابطه تنگاتنگ با مقوله فناوری اطلاعات ،انفجار اطلاعات و جهانی شدن پیدا کرده است.

رایانه موجب بروز پدیده جدید” اعتیاد نو و مدرن” و افزایش آسیب های اجتماعی شده است و استفاده بیش از حدمتعارف از اینترنت باعث وابستگی شدید روانی و فکری می شود .

آموزش ها مهارتی و فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی برای تمام سنین می تواند از بسیاری از آسیب ها جلوگیری نماید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.