تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
15

برگزاری دیدارهای مردمی با رئیس کل دادگستری استان و مسئولین حوزه‌های قضایی در سراسر استان

  • کد خبر : 22097
  • 10 شهریور 1399 - 11:44
برگزاری دیدارهای مردمی با رئیس کل دادگستری استان و مسئولین حوزه‌های قضایی در سراسر استان
رییس کل دادگستری و مسئولین قضایی هرمزگان با برگزاری دیدار‌های مردمی به صورت همزمان در اقصی نقاط استان به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی نمودند.

به گزارش هرمزگان امروز: رییس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با ۶۷ نفر از مراجعین دستگاه قضایی پای درد دل آن‌ها نشست و دستورات لازم را در خصوص رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

همچنین به صورت همزمان با مرکز استان، رؤسا و دادستان‌های ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان نیز با برپایی میز خدمت و برگزاری دیدار‌های مردمی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی نمودند.

گفتنی است، علاوه بر دیدار آحاد مردم با رییس کل دادگستری و مسئولین قضایی هرمزگان به صورت مستمر و طی ایام مختلف ، یک روز از هر هفته نیز به صورت ویژه جلسات دیدار مردمی رییس کل دادگستری و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان برگزار می‌شود.

متقاضیان دیدار مردمی با رییس کل دادگستری استان هرمزگان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به محل ساختمان دادگستری کل استان هرمزگان واقع در بلوار شهید چمران بندرعباس، از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن: ۰۷۶۳۳۳۱۷۸۶۰ و یا درج مشخصات در سامانه نوبت‌دهی الکترونیک به نشانی : dadhrm.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22097
  • منبع : روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درمورد تصرف عدوانی زمین توسط. منلبع طبیعی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.