تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

برگزاری دوره آموزشی قانون کار ویژه اهالی رسانه

  • کد خبر : 21315
  • 22 مرداد 1399 - 12:14
برگزاری دوره آموزشی قانون کار ویژه اهالی رسانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این اداره کل آمادگی برگزاری دوره توجیهی آموزشی قانون کار به صورت مجازی برای صاحبان رسانه را دارد.

به گزارش هرمزگان امروز: هادی ابراهیمی در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان افزود: این اداره کل آمادگی همراهی با رسانه های استان را دارد و از رسانه ها می‌خواهیم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هدف نیز همراه این اداره کل باشند.

وی اظهارداشت: خبرنگاران از درون جامعه بوده و همواره با مردم در ارتباط نزدیک هستند و تلاش آنان در حوزه خبر موجب ارزیابی عملکرد مسئولان بوده و مدیران و تصمیم سازان جامعه را در ایفای وظایفشان یاری می دهند.

ابراهیمی گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا، بسیاری از فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرار گرفتند که جامعه هدف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله کارگران و کارفرمایان نیز از این امر مستثنی نبودند و در این زمینه دولت از طریق پرداخت بیمه بیکاری و تسهیلات، از آسیب دیدگان ناشی از کرونا حمایت کرده است.

در این نشست، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: ارتباط با رسانه بخشی از نگاه و دیدگاه مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است و بعنوان اداره ای است که ارتباط موثر با رسانه ها دارد و پاسخگو است.

معصومه قاسمی بیان داشت: مدیران رسانه ها نیازمند آگاهی در خصوص قراردادهای کاری در حوزه خود هستند که انتظار می رود دوره آموزشی در این زمینه برگزار شود

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21315
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.