تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

برگزاری جلسه هم اندیشی فرماندار بندرعباس با نخبگان

  • کد خبر : 9104
  • 30 شهریور 1398 - 10:45
برگزاری جلسه هم اندیشی فرماندار بندرعباس با نخبگان

فرماندار بندرعباس گفت: نسل جوان باید با نگاه به آینده ، مسیر رشد و توسعه را بیش از پیش طی کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: ، جلسه هم اندیشی با نخبگان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار بندرعباس در این جلسه هم اندیشی با بیان این که مسئولان در کنار قشر جوان جامعه هستند اظهار داشت: جوانان این شهرستان از توانایی بسیار بالایی برخوردارند و استفاده از آنها می تواند به شکوفایی بیش از پیش این منطقه کمک کند.

وی در ادامه بیان داشت: هم اکنون بخش زیادی از جمعیت فعال استان و شهرستان بندرعباس را جوانان تشکیل می دهند که با بهره مندی و استفاده مناسب از این ظرفیت می توان پیشرفت و توسعه شهرستان بندرعباس را شتاب داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به نقش جوانان در طول تاریخ انقلاب و دستاوردهای حاصل شده از این نقش آفرینی گفت: نسل جوان امروز ، وارث جوانانی هستند که پای ارزشهای انقلاب ایستادند و عزت و سرافرازی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

عزیزاله کناری در پایان راه اندازی مجمع مشورتی جوانان شهرستان بندرعباس را فصل جدیدی در همراهی جوانان با مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان توصیف کرد و افزود: تلاش میکنیم با به کارگیری ظرفیتهای موجود از مشاوره های فکری جوانان در بخشهای مختلف استفاده شود تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.