تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

برگزاری جلسه نهایی هماهنگی انتقال بنکداران موادغذایی

  • کد خبر : 13066
  • 01 دی 1398 - 8:56
برگزاری جلسه نهایی هماهنگی انتقال بنکداران موادغذایی

فرماندار بندرعباس گفت: در محل جدید ظرفیت استقرار قریب ۶۰۰ واحد موجود می باشد و در حال حاضر ۲۴ واحد در محل جدید مستقر شدند.

به گزارش هرمزگان امروز:  جلسه ای به منظور انجام آخرین هماهنگی ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت انتقال واحدهای صنفی عمده فروشی مواد غذایی مستقر درشهر بندرعباس، در محل سالن کنفرانس فرمانداری به ریاست عزیزاله کناری فرماندار برگزار گردید.

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت: نظر به مشکلات و معضلات وجود بنکداران در بافت مسکونی شهر برای شهروندان و ناایمن بودن محل کنونی، با هماهنگی مجموعه دستگاههای ذی ربط و همچنین اصناف و مجموعه بنکداران مواد غذایی که از چندین سال قبل مجموعه ای در محل جدید در حال احداث بود که هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی در ادامه گفت: به همین منظور جلسات متعددی جهت تعیین زمان و انتقال برگزار گردیده و در جلسه امروز تصمیم نهایی مبنی بر تعیین زمان و نحوه انتقال اتخاذ گردید

این مقام مسئول بیان داشت: در حال حاظر ۱۶۰ واحد بنکدار مواد غذایی در سطح شهرستان بندرعباس فعال می باشند، با توجه به اینکه در محل فعلی ۱۹۳ غرفه موجود می باشد علاوه بر این، این امکان نیز وجود دارد که در هر غرفه ۳ واحد بنکدار مستقر شوند، لذا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: ظرفیت محل جدید جهت استقرار قریب ۶۰۰ واحد موجود می باشد و در حال حاضر ۲۴ واحد در محل جدید مستقر شدند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.