تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی امور دولت وزارت ارتباطات

  • کد خبر : 12727
  • 24 آذر 1398 - 9:52
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی امور دولت وزارت ارتباطات

جلسه کارگروه تخصصی امور دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شرکت ملی پست با حضورحسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: در این جلسه که امروز بیست و سوم آذرماه در ساختمان مرکزی برگزار شد علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره، سعید عندلیبی مشاور وزیر در امور دولت و سایر اعضای کارگروه نیز حضور داشتند مفاد قانون اساسنامه شرکت ملی پست مصوب سال ۱۳۹۵ مورد بررسی قرار گرفت.

نعمتی در این جلسه ضمن بیان روند تصویب قانون اساسنامه شرکت ملی پست در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های آن برای این شرکت و دیگر شرکتها و سازمانهای تابعه وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: ورود فناوری های جدید در فرایند ارائه خدمات پستی موجب شده است تا مسئولین شرکت در صدد اصلاح مفاد اساسنامه برآیند.

وی افزود: به همین علت با تصمیم هیئت مدیره شرکت مقرر شد کارگروه اصلاح اساسنامه با مسئولیت یکی از اعضای هیئت مدیره تشکیل و با لحاظ فرصت قانونی باقی مانده تا انقضای مدت ۵ سال اجرای آزمایشی آن حداکثر تا پایان سال ۹۸ ضمن بررسی مفاد اساسنامه، نظرات اصلاحی و تغییرات مورد نیاز را بر اساس فناوری های جدید اعمال و به هیئت مدیره ارائه نماید.

عندلیبی مشاور وزیر نیز در این جلسه به تشریح چگونگی تشکیل کار گروه امور دولت وزارت و وظایف آن پرداخت و گفت: اعضای کارگروه براساس آیین نامه کارگروه تخصصی امور دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مدت دو سال منصوب شده اند و موضوعات ارجاعی از سوی وی در این کارگروه بررسی شده و نقطه نظرات کارشناسی ارائه می گردد.

وی افزود: تغییر در مفاد اساسنامه شرکت ملی پست با توجه به پیشرفت علم و فناوری و متناسب با نیازمندیهای جدید از ضروریات است.

در پایان مقرر شد کارگروه تخصصی امور دولت وزارت از ابتدای سال ۹۹ متن نهایی ارائه شده از سوی شرکت ملی پست را بررسی و مراحل دائمی شدن آن را همزمان با گزارش به وزیر ارتباطات دنبال نماید.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.