تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرخمیر

  • کد خبر : 9872
  • 09 مهر 1398 - 9:37
برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرخمیر

جلسه شواری سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرخمیر با محوریت بهداشت مدارس، ارتقای ایمنی غذایی مواکب و نظام ارجاع در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای شورای سلامت برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر ضمن تأکید بر اینکه بازگشایی مدارس به عنوان یک موضوع مهم باید فضای نشاط، طراوت و پویایی برای دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند را فراهم کند، افزود: بهداشت فردی دانش آموزان بسیار مهم است و اهمیت به سلامت آنان بایستی همتراز و همراه با آموزش آنان باشد.

دکتر معصومه شکری زاده با اشاره به خدمات رسانی مواکب به زائرین افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و حضور و تردد زوار در شهرستان، مواکب باید به سلامت و امنیت مواد غذائی و بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند و دست اندرکاران این حوزه ها باید از تمام توان خود برای نظارت و اجرای برنامه های سلامت محور خود در خصوص بهداشت محیط و امنیت مواد غذائی به کار ببندند.

دکتر شکری زاده نظام ارجاع خدمات پزشکی را نوعی شیوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی دانست و اظهار داشت: در این شیوه نامه، بیماران باید طبق یک سلسله‌ مراتب به مراکز درمانی مراجعه کنند که شروع آن با پزشک خانواده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.