تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

برگزاری جلسه ستادهماهنگی کنگره شهدا درسازمان جهادکشاورزی

  • کد خبر : 12382
  • 17 آذر 1398 - 9:04
برگزاری جلسه ستادهماهنگی کنگره شهدا درسازمان جهادکشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی گفت: این سازمان با تقدیم ۲۳ شهید به انقلاب در راس اداراتی است که بیشترین شهدا را داشته و در هر چه باشکوه تر برگزارکردن این همایش در استان هرمزگان تلاش خواهد کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: جلسه ستاد هماهنگی کنگره شهدا با مدیران ستادی و معاونین سازمان جهادکشاورزی صبح امروز در سالن زیتون این سازمان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی اظهار کرد: این سازمان با تقدیم ۲۳ شهید به انقلاب در راس اداراتی است که بیشترین شهدا را داشته و در هر چه باشکوه تر برگزارکردن این همایش در استان هرمزگان تلاش خواهد کرد.

ایرج بقایی پوری بابیان اینکه کنگره ملی شهدای استان هرمزگان در روزهای ۱ الی ۵ دی ماه جاری با همکاری تمامی ادارات و نهادهای استان در بندرعباس برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در برگزاری این کنگره مشارکت فعالی داشته و قرار است به نیت ۱۵۰۰ شهید تعداد ۱۵۰۰ جهیزیه تامین کند.

وی ادامه داد: نصب بنرهای کنگره، ارسال پیامک، سرکشی از خانواده شهدا ، مصاحبه با صداوسیما و پخش تیزر،برپایی غرفه پشتیبانی کنگره و … از اهم برنامه هایی است که توسط این سازمان جهت کنگره شهدا انجام می شود.

بارانی رییس اداره امور ایثارگران نیز در پایان گزارشی از روند اجرای برنامه های اجرا شده جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن کنگره شهدا اعلام داشت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.