تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

برگزاری جلسه تشکیل ستاد شهرستانی نهمین کنگره امام سجاد (ع) درسیریک

  • کد خبر : 9227
  • 31 شهریور 1398 - 12:40
برگزاری جلسه تشکیل ستاد شهرستانی نهمین کنگره امام سجاد (ع) درسیریک

جلسه تشکیل ستاد شهرستانی نهمین کنگره امام سجاد (ع) در شهرستان سیریک به ریاست علم عباسی معاون فرماندار و جمعی از مسئولان و دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرماندار برگزار شد .

به گزارش هرمزگان امروز: ، در ابتدا مصطفی کریمی زاده ضمن قدردانی از تمامی نهادهای فرهنگی و دستگاه های اجرایی در برگزاری همایش و برنامه های فرهنگی کنگره امام سجاد (ع) سال گذشته ، گفت : ائمه معصوم (ع) دارای همه کمالات هستند و همه حقایق در زندگی این بزرگواران بروز دارد و در هر صفتی ممتاز و برجسته هستند .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک افزود : صحیفه سجادیه یک دنیا معرفت ، احکام و حقایق مهم توحیدی و اجتماعی را مطرح کرده است .

کریمی زاده گفت : کسی که صحیفه دارد مثل اینکه قرآن را دارد زیرا نسبت به دستورات اسلام در آن راهنمایی شده است و باید از معارف ناب و همچنین این رویداد مهم و با اهمیت کنگره امام سجاد (ع) در جهت تقویت وحدت و اتحاد بین شیعه و اهل سنت در شهرستان استفاده گردد .

وی در خصوص کنگره امام سجاد (ع) بیان داشت : کنگره امام سجاد مردم محور است و صد در صد مدیریت و برنامه ریزی آن توسط مردم صورت می گیرد و در همین راستا باید برای از تمامی ظرفیت مردمی و اداری برای برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های فرهنگی نهمین کنگره امام سجاد (ع) در شهرستان ایجاد گردد .

در ادامه علم عباسی معاون فرماندار ضمن تشکر و قدردانی از کلیه نهاهای فرهنگی و دستگاه های اجرایی در برگزاری همایش و برنامه فرهنگی در سال گذشته ، گفت : کنگره بین المللی امام سجاد (ع) حرکتی ارزشمند در راستای احیاء شعائر اسلامی است .

وی افزود : اگر زمینه ای فراهم شود که رساله حقوقی امام سجاد (ع) در لایه های زندگی مردم وارد شود ، بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی از بین خواهد رفت .

عباسی گفت : کنگره بین المللی امام سجاد(ع) کار بسیار ارزشمندی فرهنگی و دینی در سطح کشور است و با برنامه‌ریزی برنامه‌های جانبی گسترده مردم استان و شهرستان تا مردم از مواهب معنوی آن برخوردار می‌شوند .

عباسی افزود : تمامی مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان همواره در سنوات مختلف در برگزاری کنگره امام سجاد (ع) نقش آفرین بودند و امسال هم از هیچ کوششی برای خدمت در مسیر اشاعه معارف اهل بیت(ع) علی الخصوص نهمین کنگره امام سجاد (ع) مضایقه نخواهد داشت .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.