تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

برگزاری جشن تولد ۲۰۰ یتیم هرمزگانی

  • کد خبر : 13385
  • 12 دی 1398 - 10:23
برگزاری جشن تولد ۲۰۰ یتیم هرمزگانی

جشن شکرانه تولد ایتام با مشارکت حامیان نیکوکار، با حضور معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان و خانواده‌های ایتام در شب ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: سیاوش عامری، معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان بابیان این مطلب که ۲۰۰ یتیم به همراه خانواده‌هایشان در جشن شکرانه تولد ایتام شرکت داشتند، گفت: در شب ولادت حضرت زینب (س)، جشن شکرانه تولد ایتام با مشارکت و همراهی حامیان نیکوکار برگزار شد.

عامری ضمن اشاره به این موضوع که محل برگزاری این جشن به‌صورت رایگان در اختیار این نهاد قرار داده‌ شده، اظهار داشت: شاد کردن دل افراد به‌ویژه نیازمندان، حمایت از ایتام و دستگیری از نیازمندان امری پسندیده است که اجر و پاداشی عظیم در درگاه خداوند دارد، بدون شک خیران و حامیان با برگزاری چنین مراسم‌هایی لحظاتی شاد، به یادماندنی و شیرین برای ایتام در شب تولدشان رقم می‌زنند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های اجراشده در جشن شکرانه تولد ایتام برگزاری مسابقه، جنگ شادی توسط گروه‌های هنری استان، نقاشی روی صورت کودکان و اهدای ۲۰۰ هدیه به ایتام بوده است.

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در این مراسم به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد اشاره کرد و گفت: حامیان در این طرح اقدام به حمایت مادی و معنوی از یک یا چند یتیم و کودک نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آن‌ها قرار می‌دهند.

وی گفت: هم‌اکنون تعداد ۳۲ هزار و ۵۴۷ نیکوکار در استان هرمزگان حامی هشت هزار و ۱۸۵ یتیم و چهار هزار و ۸۲ فرزند محسنین می‌باشند که با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب و مشکلات این خانواده‌ها، این نهاد اقدام به راه‌اندازی پویش جذب ۲۵ هزار حامی جدید باهدف افزایش سرانه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به این عزیزان نموده است.

عامری به بیان این موضوع که در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با دریافت شماره کارت‌بانکی اختصاصی وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: در این پویش حامیان می‌توانند با واریز ماهانه ۱۰ هزار تومان و یا بیشتر حامی یک یا چند یتیم و فرزند محسنین باشند.

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان ضمن دعوت از کلیه اصناف، بازرگانان، بنگاه‌های اقتصادی، جامعه پزشکان و کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در این پویش گفت: مردم نیک‌اندیش می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و همچنین از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام آمادگی کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.