تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7

برطرف شدن مشکل حمل و نقل گندم به کارخانجات آرد استان

  • کد خبر : 14891
  • 29 بهمن 1398 - 13:44
برطرف شدن مشکل حمل و نقل گندم به کارخانجات آرد استان

جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان با برطرف شدن مشکل حمل و نقل گندم به کارخانجات آرد و نان استان در استانداری هرمزگان تشکیل شد.

به گزارش هرمزگان امروز:  خلیل قاسمی در هشتمین جلسه ساماندهی گندم، آرد و نان استان گفت: با توجه به ایام پایانی سال و دغدغه ای که کارخانجات آرد استان را نگران نموده وضعیت نابسامان حمل و نقل گندم از زمان بارگیری تا تحویل به کارخانجات است که باید هر چه سریعتر این دغدغه برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به اهمیت جابجائی گندم به کارخانجات جهت تولید و برطرف کردن هرچه سریعتر دغدغه کارخانه داران استان گفت: باید تفاهم نامه ی حمل و توزیع گندم بین کارخانجات و شرکت حمل و نقل با اعداد و ارقام مشخص منعقد گردد تا وضعیت حمل و نقل گندم به کارخانجات در استان ساماندهی شود.

وی همچنین از تامین نقدینگی و سرمایه درگردش کارخانجات آرد استان که درخواست خود را در سامانه به ثبت رسانده بودند خبر داد و گفت: سرمایه در گردش کارخانجات آرد استان از محل تبصره ۱۸ توسط بانک عامل به زودی در اختیار کارخانجات قرار می گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت،هرمزگان با توجه به وضعیت آرد ، شرایط و مشکلات نانوایی‌ها در پخت نان و تامین مواد اولیه، لزوم حل مشکلات نانوایی‌ها را ضروری دانست.

وی در پایان بیان کرد: تمهیدات لازم برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها در صورت افزایش زمان پخت نان صورت گرفته و در ایام پایانی سال بازرسی و نظارت تشدید می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.