تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

بررسی ورفع مشکلات واحد‌های تولیدی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود

  • کد خبر : 10498
  • 21 مهر 1398 - 11:05
بررسی ورفع مشکلات واحد‌های تولیدی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود

با هدف رونق تولید و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بازدید میدانی از این واحدها تداوم پیدا خواهد کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تسریع در حل مشکلات واحدهای تولیدی استان، عنوان کرد: بازدید از واحد‌های تولیدی استان جهت رصد مسائل و مشکلات آنها از نزدیک باقوت تداوم پیدا خواهد کرد و در فرآیند بازدیدها، علاوه بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از مدیران دستگاه‌های نظارتی هم دعوت خواهد شد تا از نزدیک در جریان اقدامات صورت پذیرفته برای حمایت از بخش تولید استان قرار گیرد.

وی گفت: رونق کارخانه مهم آلومینیوم المهدی و خروج این واحد مهم صنعتی از رکود نمونه بارز اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با مدیریت استاندار محترم استان، برای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال رونق تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: با همراهی بسیار خوب تامین اجتماعی، امور مالیاتی ، شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظارتی تاکنون مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی استان رفع و زمینه رونق آنها مهیا شده است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به اهمیت بخش تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی استان در سریع ترین زمان ممکن در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و با اتخاذ تصمیمات مناسب زمینه فعالیت آنها با رفع موانع مهیا می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.