تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
6

بدهی میلیاردی به دانشگاه علوم پزشکی

  • کد خبر : 8937
  • 27 شهریور 1398 - 9:55
بدهی میلیاردی به دانشگاه علوم پزشکی

شرکت های بیمه بالغ بر۲۷۰ میلیارد تومان بدهی به دانشگاه علوم پزشکی دارند

به گزارش هرمزگان امروز:دکتر حسین فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ضمن اشاره به عدم تسویه حساب مطالبات از طرف بیمه ها گفت: متأسفانه در استان هرمزگان نیز مانند سایر استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور میزان بدهی بیمه ها بسیار بالا بوده که این امر موجب بروز مشکلات عدیده ای در جهت ارائه خدمت رسانی شده است.

دکتر فرشیدی مهمترین عارضه اجتماعی و از نتایج ناخوشایند عدم پرداخت به موقع بیمه ها را ایجاد بی اعتمادی همکاران پزشک و غیر پزشک در بیمارستان ها نسبت به دانشگاه، در خصوص نحوه و زمان پرداخت مطالباتشان عنوان کرد.

وی افزود: از نتایج دیگر اهمال بیمه ها در پرداخت، عدم توانایی پرداخت مطالبات دانشگاه به شرکت های تجهیزات پزشکی و دارویی بوده است که به همین دلیل بیمارستان های دولتی در تهیه ملزومات مورد نیاز خود جهت خدمت رسانی به بیماران دچار مشکلات عدیده شده اند و از طرفی دیگر سبب نارضایتی شرکت های طرف مقابل بیمارستان ها نیز شده است.

دکتر فرشیدی خاطر نشان کرد: با وجود همه این موارد، دانشگاه علوم پزشکی سعی بر ارائه خدمات مناسب به بیماران خواهد داشت؛ اما در گذر زمان و عدم پرداخت بدهی ها، قطعاً با چالش رو به رو خواهیم شد.

وی افزود: امیدواریم مسئولین سازمان های بیمه گر با پرداخت هرچه سریع تر بدهی های خود، در ارائه خدمت رسانی به هم استانی های عزیز همکاری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.