تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

بخش MRI بیمارستان خلیج فارس راه اندازی می شود

  • کد خبر : 5230
  • 18 تیر 1398 - 9:47
بخش MRI بیمارستان خلیج فارس راه اندازی می شود

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از خبرگزاری علم وفناوری ، سیدفاضل حیدری بلوکی به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: بخش MRI بیمارستان خلیج فارس در هفته تامین اجتماعی برای خدمترسانی به بیماران راه اندازی می شود.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از خبرگزاری علم وفناوری ، سیدفاضل حیدری بلوکی به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: بخش MRI بیمارستان خلیج فارس در هفته تامین اجتماعی برای خدمترسانی به بیماران راه اندازی می شود.وی افزود: طرح بخشودگی جرایم از سیزدهم تیرماه لغایت سیزدهم شهریورماه برای کارفرمایان و در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌منظور مساعدت با کارفرمایان خوش‌حساب ارائه می‌شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان در ادامه گفت: در حال حاضر مطالبات ما نزد کارفرمایان نزدیک به هزار میلیارد تومان است.
حیدری بلوکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در هفته‌ی‌جاری را حضور مسئولان در کارگاه‌های سطح استان اعلام داشت و افزود: اگر مشکلاتی در حوزه بیمه وجود داشته باشد به صورت میدانی بررسی و حل خواهد شد.
به گفته وی، اجرای پروژه‌ی پرونده‌ی الکترونیک در دست اجرا است که در این هفته به نمایش گذاشته می‌شود.
این مسوول با بیان اینکه نزدیک به ۵۵درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از بیمه‌کنندگان بزرک کشور تلقی می‌شود و این مسئولیت ما را در قبال مردم بیشتر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی سهامدار در پالایشگاه نفت بندرعباس،لاوان و پاسارگاد است، گفت: این سهام متعلق به کارگران و بیمه شدگان است.
این مسوول اظهار کرد: بیش از۳۲۱ هزار نفر بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این تعداد نسبت به سال قبل نزدیک به ۳درصد افزایش داشته‌است و در مستمری بگیران این افزایش به ۹درصد رسیده است.
حیدری با اعلام اینکه در حوزه‌ی مشاغل سخت و زیان آور ۴۲۲پرونده را بررسی شده و حدود ۹۰درصد از این مشاغل مورد تایید واقع شده است، افزود: بیش از ۶۳هزار کارگاه در استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که نسبت به دوره‌ی مشابه قبل ۱۰درصد افزایش داشته‌ایم .
به گفته وی، پوشش بیمه‌ی افراد خارجی براساس لیست و سامانه‌ای که در اختیار اداره کل اتباع خارجی بوده از دیگر اقدامات مهم سال گذشته این سازمان است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه ۶۵۳میلیارد تومان در قالب تعهدات بلند مدت و بیش از ۱۸میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان پرداخت شده است، افزود: در تعهدات بلندمدت ۱۳درصد افزایش داشته‌ایم.
حیدری اظهار کرد: در حمایت از کارفرمایان بیش از ۳۲۰جلسه بررسی به اعتراضات کارفرمایان را داشتیم و ۷۹جلسه توسط هیات تجدیدنظر بررسی شده است.
وی با اشاره به اینکه در تقسیط بدهی کارگاه‌ها تمام تلاش خود را کرده‌ایم که کارفرما تحت فشار قرار نگیرد، خاطرنشان کرد: در کارگروه رفع موانع تولید نیز به مشکلات کارگران و کارفرمایان پرداخته ایم و سعی‌کرده‌ایم در سال رونق تولید به تولید داخلی رونق ببخشیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های ما در چندسال اخیر بحث طرح خدمات غیرحضوری و گسترش این خدمات در سطح استان بوده است، تصریح کرد: بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات غیرحضوری به آدرس eservices.tamin.ir خدمات لازم را دریافت کنند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.