تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

بازگشایی ۴ معبر در محلات اسلام آباد و تپه ا… اکبر بندرعباس

  • کد خبر : 18916
  • 02 تیر 1399 - 10:30
بازگشایی ۴ معبر در محلات اسلام آباد و تپه ا… اکبر بندرعباس
بازگشایی دو معبر در محله اسلام آباد و دومعبر در محله تپه ا... اکبر در جلسه بررسی مشکلات و چالش های محلات حاشیه ای و بافت های فرسوده بندرعباس در فرمانداری بندرعباس مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز: در این جلسه که به ریاست عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد،

گزارش های دفاتر تسهیلگری محلات اسلام آباد وگل کنی، بهشت زهرا، تپه ا… اکبر و کوی ملت، نخل ناخدا، طلابند، قریشی ها، سنگ کن شرقی وغربی، آیت ا… غفاری و فرودگاه قدیم در خصوص وضعیت آماده سازی و ترغیب ساکنان محلات شان برای بازگشایی معابر اعلام شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه گفت: برای بازگشایی دو معبر ۲۴ متری شمالی جنوبی و ۱۶ متری شرقی غربی در محله اسلام آباد با مشارکت ساکنان و همراهی شهرداری و… موافقت شد.

عزیزاله کناری افزود: برای بازگشایی معابر در محلات، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بایستی مورد حمایت دستگاه های حمایتی قرار گیرند و سپاه نیز از طریق گروهای جهادی و… در این بازگشایی ها مشارکت می کنند.

کناری تصریح کرد: دفاتر تسهیلگری بایستی ساکنان را برای مشارکت در اصلاح و بازگشایی معابر ترغیب کنند و شهرداری های مناطق نیز با فوریت پروانه های ساختمانی را صادر نموده و در گام بعدی برای صدور سند املاک در این مناطق اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در محله تپه ا… اکبر نیز یک مجتمع فرهنگی و دو معبر احداث می شود تا خواسته اهالی برای ارتقای امنیت و خدمترسانی در این محله محقق شود.

فرماندار بندرعباس بر صدور سریعتر پروانه های ساختمانی در محله آیت ا… غفاری بندرعباس، تعیین تکلیف زمین جهت احداث مدرسه در تپه ا… اکبر وانجام گذربندی محله نخل ناخدا و… تاکید کرد لذا در محلات حاشیه ای و بافت های فرسوده، ساکنان می توانند با استفاده از تسهیلات نوسازی نسبت به انجام اصلاحات و نوسازی املاک فرسوده شان با هدف بازگشایی معابر اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.