تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

بازدید و مشارکت استاندار هرمزگان در طرح ضدعفونی سطح شهر بندرعباس برای پیشگیری از بیماری کرونا

  • کد خبر : 15312
  • 21 اسفند 1398 - 11:20
بازدید و مشارکت استاندار هرمزگان در طرح ضدعفونی سطح شهر بندرعباس برای پیشگیری از بیماری کرونا

استاندار هرمزگان، سه‌شنبه شب همگام با نیروهای آتش نشانی، شهرداری و داوطلب مردمی در طرح ضدعفونی سطح شهر، معابر و اماکن عمومی بندرعباس برای پیشگیری از بیماری کرونا، مشارکت نمود.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی پس از مشارکت در اجرای این طرح، عنوان کرد: از تمامی نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای آتش‌نشانی و شهرداری که در این روزها نسبت به ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و سطح شهر بندرعباس برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اقدام نموده اند، تشکر و قدردانی می نمایم.
وی ادامه داد: مردم همواره در عرصه های مختلف در راستای حل مشکلات مشارکت دارند و این بار نیز شاهد مشارکت داوطلبان مردمی در امر ضدعفونی کردن سطح شهرها هستیم.
استاندار هرمزگان افزود: تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای داوطلب مردمی توسط مجموعه آتش نشانی بندرعباس ساماندهی شده اند که هرشب اقدام به ضدعفونی محلات، اماکن عمومی و معابر سطح شهر می‌کنند.
همتی تصریح کرد: همچنان از مردم شریف می خواهیم که برای حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن رعایت اصول بهداشتی از ترددها و مسافرت های غیر ضروری در سطح شهرها و بیرون از شهرها خودداری کنند تا بتوانیم با کمک یکدیگر این بیماری را شکست دهیم.
وی گفت: با اقدامات صورت گرفته طی روزهای آینده به اندازه کافی کالاهای بهداشتی همچون ماسک، دستکش و ژل های ضدعفونی کننده در استان توزیع می شود تا نیاز مردم در این زمینه نیز تأمین گردد.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.