تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

بازدید وزیر اقتصاد و استاندار هرمزگان از بندر و گمرک شهید رجایی

  • کد خبر : 5375
  • 22 تیر 1398 - 9:14
بازدید وزیر اقتصاد و استاندار هرمزگان از بندر و گمرک شهید رجایی

دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با هدف بررسی آخرین وضعیت تخلیه، بارگیری و ترخیص کالا در بندر و گمرک شهید رجایی از این مجموعه در غرب بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، پس از این بازدید در نشستی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاندار هرمزگان و مدیران و مسئولان مرتبط در تشریفات ترخیص کالا، مسائل این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مناسبی جهت رفع مشکلات اتخاذ شد.
استاندار هرمزگان پس از این نشست، عنوان کرد: خوشبختانه در این نشست با هم افزایی، تعامل و همکاری مناسب دستگاه های مسئول در حوزه ترخیص کالا، تصمیمات خوبی برای بهبود روند امور در این حوزه گرفته شد.
وی ادامه داد: بر اساس مجموعه اقداماتی که توسط هرکدام از دستگاه‌ها در این حوزه صورت می‌گیرد، شاهد تسهیل و تسریع در روند صادرات و واردات کالا از طریق بنادر خواهیم بود.
همتی تصریح کرد: تمامی تلاش ما فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه اقتصاد است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز پس از این نشست هدف خود از سفر به هرمزگان را بررسی میدانی وضعیت تخلیه، بارگیری و ترخیص کالاها در بنادر و گمرکات اعلام کرد و اظهار داشت: با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان اما تجارت کالا از طریق گمرکات و بنادر کشور ما از رونق خوبی برخوردار هستند.
وی افزود: مبادلات کالا از طریق بنادر افزایش یافته و همکاری خوبی را از سوی دستگاه‌های مسئول در راستای تسریع در روند ترخیص کالا شاهد هستیم.
دژپسند خاطرنشان کرد: با تصمیماتی که در این نشست اتخاذ شد و برنامه‌ریزی‌هایی که متعاقب آن صورت می گیرد، روند تجارت کالا از طریق بنادر بسیار بیشتر تسهیل می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.