تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از دو واحد تولیدی و صنعتی در غرب بندرعباس

  • کد خبر : 5551
  • 25 تیر 1398 - 9:03
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از دو واحد تولیدی و صنعتی در غرب بندرعباس

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در راستای پیگیری رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان از دو واحد تولیدی و صنعتی در غرب بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری معاون اقتصادی استاندار هرمزگان در راستای بازدید میدانی هفتگی از واحد‌های تولیدی استان با همراهی مدیران کل سرمایه گذاری و اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت استان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با حضور در منطقه گچین بندرعباس از بخش های مختلف واحد تولیدی توسعه گچ متین بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.
دکتر حیدری پس از بازدید از بخش های مختلف این واحد تولیدی و بررسی مسائل و مشکلات آن، با صدور دستوری به مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواستار رفع مشکل آب، برق و گاز این واحد تولیدی استان شد.
شایان ذکر است، این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر چهل میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳ هکتار سرمایه گذار سال ۹۶ عملیات اجرایی احداث آن را بدون تسهیلات بانکی آغاز و در این پروژه هم اکنون ۸۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۸۰ نفر اشتغال غیر مستقیم دارند.
واحد صنعتی گندله سازی مادکوش دومین واحد تولیدی استان بود که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بخش های مختلف آن بازدید کرد.
دکتر حیدری معاون اقتصادی استاندار هرمزگان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از واحد های تولیدی غرب استان با همراهی پاکزاد و هندیان مدیران کل اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری، رئیس سازمان صمت استان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از بخش های مختلف واحد صنعتی گندله سازی مادکوش بازدید کرد.
دکتر حیدری در جریان بازدید از بخش های مختلف واحد صنعتی گندله سازی مادکوش در جریان مسائل و مشکلات پیش روی تکمیل پروژه قرار گرفت و با صدور دستوری به مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواستار تسریع در رفع مشکلات این واحد مهم تولیدی استان شد.
واحد صنعتی گندله سازی مادکوش با پیش بینی تولید سالیانه دو میلیون تن، با اعتبار ارزی صد و پنجاه میلیون یورو و سیصد میلیارد تومان اعتبار ریالی در مراحل پایانی احداث قرار دارد که پیش بینی می گردد این واحد مهم تولیدی با اشتغالزایی سیصد نفری طی شش ماه آینده با رفع موانع پیش روی طرح به بهره برداری رسد و وارد چرخه تولید استان شود.
همچنین جلسه ویژه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست دکتر حیدری معاون اقتصادی استاندار هرمزگان با حضور اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای بزرگ صنعتی فعال در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در حوزه‌های برق، آب و گاز برگزار و تصمیمات لازم جهت تسریع در رفع مشکلات این واحد های تولیدی با دستور معاون استاندار اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.