تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از محدوده ژئوسایت غار نمکدان جزیره قشم

  • کد خبر : 21643
  • 30 مرداد 1399 - 10:39
بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از محدوده ژئوسایت غار نمکدان جزیره قشم
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از محدوده ژئوسایت غار نمکدان جزیره قشم و ساخت و ساز‌های صورت گرفته مزارع میگو در حریم این ژئوسایت بازدید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و جمعی از مسئولین به منظور بررسی و تسریع در حل برخی پرونده‌های قضایی در قشم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از روند شکل گیری و مراحل طی شده در پرونده پروژه گلدن سیتی ارایه شد و در ادامه دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان نیز دستوراتی را در جهت تسریع فرآیند تعیین تکلیف این پرونده صادر کرد.

در بخش دیگری از این جلسه نمایندگان خریداران نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار همراهی و همکاری برای حل سریع‌تر مشکل این پرونده شدند.

در ادامه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه این سازمان با برگزاری جلسات متعددی در گذشته همراهی کافی با خریداران برای حل مسائل پیش آمده داشته و تمام تلاش‌های صورت گرفته در راستای به سامان رسیدن این پروژه است.

همچنین شرایط ساخت و ساز و تسریع روند احداث پلاژ بانوان در ساحل جنوبی جزیره قشم نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که دادستان عمومی و‌انقلاب استان مورد بررسی قرار داد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21643
  • منبع : روابط عمومی سازمان دادگستری استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.