تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

بازدید بانوان شاغل در حوزه دریایی و بندری از بنادر غرب هرمزگان

  • کد خبر : 14687
  • 21 بهمن 1398 - 11:15
بازدید بانوان شاغل در حوزه دریایی و بندری از بنادر غرب هرمزگان

بانوان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با حضور در شهرستان بندر لنگه از ظرفیت های بندری، گردشگری، تجاری و همچنین اماکن تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش هرمزگان امروز: “عزت پذیرایی” که مسولیت کمیته بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان را بر عهده دارد گفت: بانوان نقش تعیین کننده را در تربیت و رشد انسانی جامعه ایفا می کنند.

وی افزود: بی‏تردید نقش زنان نمونه و فداکار در رشد، اصلاح، توسعه و تکامل جوامع مختلف بشری، غیر قابل انکار است.

پذیرایی اظهار داشت: تنها با نگاهی اجمالی به سیر حرکتی هر یک از خیزش‏های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در مقاطع مختلف تاریخ می‏توان از حضور فعال بانوان و نقش عمیق و کارساز آن‏ها در به ثمر رسیدن آن حرکتها آگاه شد.

مشاور مدیر کل در امور بانوان به بازدید یکروزه بانوان شاغل در این اداره کل از بنادر غرب استان اشاره کرد و گفت: افزایش اطلاعات بانوان همکار با اقدامات صورت گرفته در بنادر غرب استان و آشنایی با ظرفیت های گردشگری، تجاری و همچنین اماکن تاریخی این شهرستان از برنامه های بود که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دستور کار قرار گرفت .

وی بازدید از اسکله های در حال ساخت و بندر گاه چند منظوره خمیر، طرح های توسعه ای بندر لنگه و کارگاه لنج سازی کوهین دریا در بندرکنگ و همچنین بازدید از منطقه حفاظت‌ شده حرا و تالاب بین‌المللی خور خوران، خانه فکری، موزه مردم شناسی، بوم مسی، اسکله صیادی بندر گنگ را اماکن مورد بازدید بانوان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد.

گفتنی است، این اردوی علمی و گردشگری با حمایت مدیرکل و به همت کمیته امور بانوان و مشارکت امور عمومی و روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزارشد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.