تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
6

بازدید استانداراز پروژه های آبشیرین کن و خط انتقال آب به مخازن شرق بندرعباس

  • کد خبر : 10718
  • 25 مهر 1398 - 9:27
بازدید استانداراز پروژه های آبشیرین کن و خط انتقال آب به مخازن شرق بندرعباس

استاندار هرمزگان در معیت نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بندرعباس از پروژه آبشیرین کن یکصد هزار مترمکعبی و طرح خط انتقال آب از آب شیرین کن بندرعباس تا مخازن داماهی بازدید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: استاندار هرمزگان در این بازدید با تاکید بر ضرورت توسعه آب شیرین کن ها در استان به عنوان منابع آبی استان، پروژه آب شیرین کن بندرعباس را پروژه ای مهم و زیرساختی بیان کرد.

فریدون همتی تصریح کرد: اقدامات و پروژه های مهمی در جهت رفع مشکلات کمبود آب شرب شهرهای استان انجام شده است که لازم است مردم بدانند چرا که تلاش دولت همواره بر تامین رفاه مردم بوده است و اجرای پروژه هایی نظیر احداث آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی بندرعباس از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی در همین راستا صورت گرفته است.

در ادامه مدیرعامل آبفای استان در خصوص اجرای طرح انتقال آب از آب شیرین کن بندرعباس تا مخازن داماهی اظهار داشت: این طرح شاهرگ حیاتی آب شهر بندرعباس است که به طول ۳۳ کیلومتر در حال اجراست که هم اکنون ۹ کیلومتر آن انجام شده است.

امین قصمی هدف از اجرای این طرح را ایجاد تاسیسات لازم جهت انتقال آب تولیدی آبشیرین کن بندرعباس به مخازن داماهی این شهر و تامین کمبود آب شهر بندرعباس و مناطق غربی شامل شهرها و روستاهای غرب بندرعباس عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.