تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

اولین طرح نظارتی ویژه کالاهای اولویت دار در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی

  • کد خبر : 21475
  • 26 مرداد 1399 - 10:03
اولین طرح نظارتی ویژه کالاهای اولویت دار در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: اولین طرح نظارتی ویژه کالاهای اساسی با استفاده از سامانه یکپارچه مدیریت و بازرسی سیمبا به صورت الکترونیکی در استان هرمزگان اجرائی شد.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش گفت : طرح نظارتی ویژه کالاهای اساسی در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی سیمبا با هدف حذف فرم های گزارش کاغذی بازرسی و ارسال آن بصورت فیزیکی به تعزیرات حکومتی در استان به پایان رسید.

وی اظهار داشت: این طرح در راستای بخشنامه های استانی و برنامه ریزی های انجام شده ، با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت دار و اقلام اساسی از جمله، انواع حبوبات، تخم مرغ، گوشت مرغ، شکر، لوازم خانگی ، لاستیک ، سیمان ، ماسک و اقلام بهداشتی از ۲۸ تیرماه لغایت ۷ مرداد ماه انجام شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خاطر نشان کرد: بازرسان این سازمان با هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط با انجام بازرسی های هوشمند در دو نوبت صبح و عصر ، بر وضعیت بازار بیش از دو هزار و ۳۹۳ بازرسی از واحدهای صنفی بعمل آوردند که در این راستا ۴۰۳ پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

وی افزود: پروندهای تخلف تشکیل شده شامل ۵۴۰ بند تخلف به ارزش ریالی بیش از ۲۱۴ میلیارد ریال جهت صدور رای نهایی به صورت الکترونیکی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروی منش یاد آور شد: ستاد خبری این سازمان طی سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.