تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

اولین جلسه شورای عالی ورزش همگانی شهرستان حاجی آباد برگزارشد

  • کد خبر : 1141
  • 18 شهریور 1395 - 10:39
اولین جلسه شورای عالی ورزش همگانی شهرستان حاجی آباد برگزارشد

مشکلات جوانان و ورزشکاران در ۲حوزه ی ورزش وجوانان و سازمان های مردم نهاد برطرف شود و اعتبارات بیشتری از محل اعتبارات ملی برای شهرستان حاجی آباد در نظر گرفته شود.

به گزارش هرمزگان تودی، اولین نشست شورای عالی ورزش همگانی در حاجی آباد برگزار شد که در ابتدا ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان به حاضرین خیر مقدم گفت وبه تشریح اقدامات انجام شده اداره ورزش وجوانان حاجی آباد طی سال گذشته پرداخت واز حاضرین خواست که در جهت کمک به ورزش آستین ها را بالا زده وبه یاری باشگاهها و هیئت های ورزشی حاجی آباد بیایند تا ورزشکاران بتوانند با خیالی آسوده در مسابقات استانی وکشوری شرکت کنند.
سپس سایر حاضرین به بیان مسائل و مشکلات و درخواست های خود در زمینه های مختلف شامل کمک مالی به هیئت ها و باشگاههای ورزشی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی استان و کشور تامین وسایل و امکانات ورزشی به تیم های ورزشی شهر وروستا،تسریع در اتمام چمن طبیعی ورزشگاه حاجی آباد که تا حدود ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد،مرمت و راه اندازی استخر شنا ،تامین مینی بوس جهت اعزام تیم ها به مسابقات استانی و تجهیز خوابگاه ورزشکاران حاجی آباد بمنظور میزبانی مسابقات استانی و کشوری و برگزاری کلاس های آموزشی، داوری و مربیگری در رشته های مختلف ورزشی شدند.
سپس جهانگیری فرماندارحاجی آباد ضمن تشکر از حضور دانشور مدیر کل ورزش وجوانان استان در این شهرستان اظهار امیدواری نمود ،با بازدید ایشان از این منطقه بخشی از مشکلات جوانان و ورزشکاران در ۲حوزه ی ورزش وجوانان و سازمان های مردم نهاد برطرف شود و اعتبارات بیشتری از محل اعتبارات ملی برای شهرستان حاجی آباد در نظر گرفته شود.
سپس غلامعلی دانشور طی سخنانی اظهارداشت: اینجانب و معاونین اداره کل در هر ماه از ۴ اداره شهرستان و بخش بازدید میدانی داریم تا بتوانیم ضمن شناسایی مشکلات مناطق در حد توان برطرف نماییم .
وی اظهار داشت: مقام عالی وزارت دکتر گودرزی ومعاونین وزیر،دکتر جادری استاندار هرمزگان همواره نگاه و توجه ویژه ای به همه نقاط کشور دارند و تاکید می نمایند که بایدمدیران کل از مناطق خود دیدن کنند و بر مسائل و مشکلات آنجا آگاهی کامل داشته باشند و مشکلات قابل حل را سریع یر طرف کنند .
بازدید میدانی ما هم از این شهرستان بدین منظور می باشد و مطمئن باشید هر کاری از دست ما برآید برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا انجام خواهیم داد.
وی افزود: در سالجاری مبلغ۴میلیارد تومان جهت تکمیل ۵پروژه ی ورزشی در شهرستان حاجی آباد از محل اعتبارات ملی، استانی و ماده۱۸۰با مساعدت فرماندار تصویب شده است و ان شالله با تخصیص آن بتوانیم بعضی از پروژه های عمرانی راتا پایان سالجاری به بهره برداری برسانیم.
دانشور در جهت کمک مالی به هیئت های ورزشی حاجی آباد مبلغ ۵۰میلیون ریال حواله وسایل و امکانات ورزشی در اختیار رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آباد قرار داد تا بین تیم های ورزشی شهر و روستا توزیع نماید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.