تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

انهدام باند قاچاق قطعات خودروهای لوکس

  • کد خبر : 12194
  • 11 آذر 1398 - 10:59
انهدام باند قاچاق قطعات خودروهای لوکس

فرمانده انتظامی استان ازکشف قطعات خودروهای لوکس خارجی قاچاق به ارزش ۲۷میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار”غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی براینکه افرادی سودجو خودروهای لوکس خارجی را در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پس از اوراق کردن به صورت غیر مجاز وارد نوار ساحلی شهرستان پارسیان نموده و در درون کشور توزیع می کنند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی پارسیان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی وپلیسی محل دپوی قطعات قاچاق در” بندر شیو ” شناسایی کردند،وی افزود:در این راستا مأموران پس از هماهنگی قضائی و همکاری عملیاتی مأموران دریابانی شهرستان پارسیان به محل دپو کالاهای قاچاق اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از محل مذکور، بدنه یک دستگاه خودروی سانتافه با متعلقات ،بدنه یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با متعلقات، انواع قطعات خودروهای خارجی از جمله ۱۰ سقف، ۷ عدد داشبرد کامل به همراه سیم کشی ،درب خودرو، سپر و رادیا تور، موتور، گیربکس،کاپوت ،اکسل و ۴ دستگاه فن چیلر بزرگ صنعتی کشف وضبط کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۲۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اذعان داشت: اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با اشاره به تعامل خوب و سازنده شهروندان با پلیس و تشکر از همکاری صمیمانه مردم، تأکید کرد : شهروندان عزیز می توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و توزیع انواع موادمخدر، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.